127 - MTB Walking - Pilsko 2013

d a n e    w y j a z d u 67.20 km 30.00 km teren 05:46 h Pr.śr.:11.65 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy:2062 m Kalorie: kcal Rower:Scott Apache '98
Czwartek, 15 sierpnia 2013 | dodano: 15.08.2013

Mega wyrypa na Pilsko z forumową ekipą + kolegą poznanym w pociągu.

Dojazd do Rajczy i zaczynamy naszą trasę, która coś się chyba pozmieniała w czasie jazdy, ponieważ zaliczyliśmy też naszych południowych sąsiadów. Kupa pchania, zjazdy jak na rower z v'kami, momentami za ciężkie + jedna gleba w jagody ...

Ale ekipa, jak i widoki super ;] No i kolejny raz szkot dowiózł mnie, a ja go dopchałem do mety bez problemów na trasie.

Starujemy :

Odpoczynek po pierwszym podjeździe, a w zasadzie wypychu od połowy :/ Betonowe płyty dały w kość.

Dalej, już stosunkowo łatwo się przemieszczaliśmy i to o dziwo w siodle ;)

Aż pojawił się Krawców Wierch, gdzie to zrobiliśmy dłuższą przerwę :

Dalej przez pepikowo jedziemy korzenno-kamiennym zjazdem, gdzie zaliczam glebę, ale nie groźną, za to cała ekipa mi ucieka. Później dowiaduję się, że Darek także przydzwonił i to znacznie mocniej, oraz jeszcze jadący prawie wspólnie z nami kolarz zaliczył otb.

Gdzieś daleko od bazy ...

Po czym nastaje kolejna porcja wypychu :

Aż pojawia się zjazd, kolejny wypych i kolejny zjazd, przelatany z pchaniem, chwilowym prowadzeniem rowerów.

I po męczarniach dojeżdżamy na Halę Miziową ;)

Po czym rozpoczynamy finalne podejście na szczyt. Podejście dosłownie, bo całą drogę właściwie z buta, a górna partia nie ułatwiała tego w spd :/

I w końcu mamy prawie szczyt, ale decyzja zapada i jedziemy/idziemy na górna partię.

1557m npm. cieszy ;]

Później zjazd do Korbielowa i pojawił się asfalt, gdzie w trzy osobowym pociągu pociągnęliśmy z średnią 37 km/h do Żywca ;)

Browarek na pociąg i tak minął dzień.

Dzięki wszystkim, było zacnie.

Kategoria Góry, Miasto, W towarzystwie

MonsteR
| 21:16 sobota, 17 sierpnia 2013 | linkuj Thx za wspólny wypad w tak licznym gronie i oby jak najwięcej takich wypadów ( jednak oby więcej na kole można było przejechać a nie większość to wypych ). Widoki i zjazd nadrobiły trudy wyprawy :D
| 20:31 piątek, 16 sierpnia 2013 | linkuj Pocisnę na IC, w końcu :) Jak nie będziesz startować ( Filip ), to zapraszam jako zając, bo odpowiedni wiek i tempo masz ;)
| 19:47 piątek, 16 sierpnia 2013 | linkuj Nie, nie jadę z Wami.

Jutro czyszczenie dwóch rowerów i zbieranie sił na niedzielę.
| 19:32 piątek, 16 sierpnia 2013 | linkuj Było było na forum, jak się nie zagląda to się mówi, że nie było. Łatwo tak powiedzieć :)
| 18:59 piątek, 16 sierpnia 2013 | linkuj Zastanawiam się na tym, zobaczę jak będę się czuł po jutrzejszej wyprawie. Jedziesz z nami na ten Balaton? Zbiórka o 10 pod tym kościołem koło AE
Marik1982
| 18:54 piątek, 16 sierpnia 2013 | linkuj Widoki super. Wypad napewno bardzo udany i to w dodatku tak liczną ekipą.
Pozdrower ;)
| 18:41 piątek, 16 sierpnia 2013 | linkuj Całą tą trasę w moim odczuciu pokonaliśmy w dół, lub na płasko. W górę nie odczułem ani kawałka, pewnie z powodu rozpędu ; wjeżdżało się ot tak.

Jedziesz ten niedzielny ścig IC ?
| 18:33 piątek, 16 sierpnia 2013 | linkuj Tempo pewnie siadło dlatego, że już z górki nie było tylko płasko i czasami lekki podjazd
| 18:31 piątek, 16 sierpnia 2013 | linkuj Fajnie się jechało 21km w 37min, niezły wynik nawet wyszedł :) o ile licznik prawdę mówił :P
| 18:28 piątek, 16 sierpnia 2013 | linkuj U nas początek każdy osobno, ale tempo siakieś 38, później z Darkiem minęliśmy Adriana i 40-42 km/h, aż do skrzyżowania, gdzie nie wiedzieliśmy jak jechać. Pojawił się Adrian i znowu ogień, aż do czasu gdy mnie lekko odcięło i tempo spadło do okolic 35km/h. Lajtowo napompowane opony też swoje robiły.

O szosie nawet mi nie mów ;)
| 17:09 piątek, 16 sierpnia 2013 | linkuj Szosą to fakt miło by się leciało tak z 50-60km/h lekką nogą :O
| 17:08 piątek, 16 sierpnia 2013 | linkuj Jak wy ruszyliście to My jeszcze dobre z 3 minuty gadaliśmy. Potem zmiany u nas też były , pierwsze 15km z tempem powyżej 41km/h leciałem, potem już tylko 34km/h było :(
| 16:44 piątek, 16 sierpnia 2013 | linkuj Żałuj Krzychu, że nie pojechałeś. Ciężko było, ale fajnie w takiej ekipie ;)

Filip ; pierwszy pociąg leciał takim tempem, że 3/4 ekipy odpadło by przed połową trasy. Dobre zmiany z Darkiem dały efekt, a Adrian ma krechę, bo się woził na kole :P Na szosie tam pocisnąć ...
| 07:28 piątek, 16 sierpnia 2013 | linkuj To widać, że grupki 3-osobowe się utworzyły od Korbielowa :)
| 21:13 czwartek, 15 sierpnia 2013 | linkuj Następna trasa mi się ubzdurała z Wisły przez Stecówkę, Koniaków, Zwardoń i potem zaliczyć Rycerzową oraz Rycerki Dolną i Górną
| 20:56 czwartek, 15 sierpnia 2013 | linkuj Na całej trasie nie było ciężko o lot, albo innego typu glebę, więc się nie dziwię. Grunt, że wszyscy w miarę cało dojechali do domu ;)
| 20:47 czwartek, 15 sierpnia 2013 | linkuj Tomek i ten gość z Authora też zaliczyli glebę, jak zjeżdżałem z Pilska to tacy państwo mówili, że dwóch przede mną 2 orły wywinęli :P

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa stwem