Connex 9sG

8 - Tu i tam ... Powrót z DT :]

d a n e    w y j a z d u 28.20 km 2.00 km teren 01:23 h Pr.śr.:20.39 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Merida Matts Race Pro
Czwartek, 9 stycznia 2014 | dodano: 09.01.2014

Trochę się pokręciłem dzisiaj w celach różnych i różnistych. Początkowo do Tomka, zawieźć adapter i szyszkę, tak więc kierunek Stara Ligota.

Następnie powrót na Brynów i kierunek Chorzów Batory, podrzucić cosik do pracy. Wracając spotkałem Łukasza, który zwiedzał okoliczne ścieżki ( moje codzienne ;) ). Chwila nam zeszła na rozmowie, wysłuchałem także opinii posiadacza ciekawych kółek, za dobre pieniądze i wracałem tym samym, z małym pakunkiem.

Obręcze DT Swiss 420SL
Piasta przód Specialized, sztywna oś 10mm
Piasta tył Shimano Deore M525
Sprychy DT Swiss Competition
Nyple Alu czerwone
Zaciski DT Swiss
Waga 2050g :]

Waga w dół o dobre 400g ;)

Kategoria W towarzystwie, Mieszane, Miasto, Connex 9sG

7 - DPD + miasto

d a n e    w y j a z d u 24.40 km 3.00 km teren 01:11 h Pr.śr.:20.62 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Merida Matts Race Pro
Środa, 8 stycznia 2014 | dodano: 08.01.2014

Praca i trochę po mieście. Szybkie rozeznanie, co mamy na stanie z powietrznych amorków na mieście i raczej pojeżdżę jeszcze na SW7. Najtańsza opcja to Raidon za około 600 zł w opcji zwykłej, co mnie nie cieszy. Wolałbym w takim razie dołożyć do używanego np. Reba.

A jak ktoś by chciał, na sprzedaż jest tarcza Dartmoor 160 ( niebieska ). Używana hmm dwa miesiące, waga 85g.

6 - Reanimacja SW7 + praca

d a n e    w y j a z d u 23.80 km 3.00 km teren 01:06 h Pr.śr.:21.64 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Merida Matts Race Pro
Wtorek, 7 stycznia 2014 | dodano: 07.01.2014

Po niedzielnym wypadzie, w warunkach różnych, które chyba nie spodobały się amortyzatorowi, postanowił on zamilknąć. Jeśli ktoś woli inaczej, stać się pół sztywnym widelcem.

Sprawdzam w poniedziałek rower i cudów nie ma, oblepiony błotem, łańcuch jakiś średnio nastawiony do współpracy, ale wideł strzelił focha totalnego. Aby go ugiąć, nieźle trzeba było się zaprzeć. Znalazła się panienka, która błota, wody itp nie lubi. Nie ukrywam, wkurwiłem się, bo już drugi taki numer wywinął, a znamy się od wakacji. Czyżby chciał zmienić miejsce zamieszkania ?

Rozebrałem go, wyczyściłem, dopieściłem, nasmarowałem na nowo i to z dużym naddatkiem. Ciekawe ile znowu podziała normalnie ? I lepiej niech to na niego podziała, bo przestaniemy się lubić całkowicie, a wiele do tego nie brakuje.

A pracowo, prawie tradycyjnie. Z małą zmianą, bo powrót przez WPKiW, Bytków na myjnię. Która też okazała się ......., bo nie dość, że kolejka, to jeszcze za 2 zł, otrzymałem 90s mycia.

5 - Stara cementownia w Jaworznie

d a n e    w y j a z d u 70.30 km 13.00 km teren 03:23 h Pr.śr.:20.78 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Merida Matts Race Pro
Niedziela, 5 stycznia 2014 | dodano: 05.01.2014

No to pojechali kolejny raz szlakiem, jaki wyznaczają opuszczone budynki. Tym razem odwiedziliśmy Jaworzno, aby zapoznać się z starą cementownią. Przez Katowice, Sosnowiec, dotarliśmy do Jaworzna, gdzie zeszło nam trochę na odnalezieniu docelowego miejsca, ale finalnie się udało ;)

Było w górę i w dół, przed miejscem docelowym kilka krótkich, ale fajnych podjazdów. Jeden na 3/4 mocy, drugi słabiej, kolejne aby wjechać. Cała trasa bardzo fajna, w doborowym towarzystwie Filipa, Tomka i Mateusza. I dodatkowo już 5 stycznia, zaliczyliśmy pierwsze w tym sezonie rowerowe ognisko :D

I zajawka na kolejny weekend ;)

Kategoria W towarzystwie, Mieszane, Miasto, Connex 9sG

4 - Serwis i latarki z Sabiną

d a n e    w y j a z d u 13.60 km 0.00 km teren h Pr.śr.: km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Merida Matts Race Pro
Sobota, 4 stycznia 2014 | dodano: 04.01.2014

Coś dziwnie zaczęło skrzypieć w rowerze, przeważnie gdy pedałuję na stojąco. Podejrzenie padło na suport ; rozebrałem, wyczyściłem, posmarowałem, złożyłem i dalej coś słychać. Może to jednak z okolicy sztycy i siodełka ? Może połączenie lekkiej sztycy, z magnezowymi prętami siodełka nie wyszło na dobre ? Sprawdzę później.

Dodatkowo coś niepokojącego znalazłem na jednym z spawów ramy, chociaż to muszę skonsultować jeszcze z kimś innym, aby rozwiać swoje wątpliwości.

Uszczelnienia w stanie idealnym, trochę błota w mufie ramy i nic więcej.

Poniżej fotki niepokojącego miejsca na ramie ( jakby brak na spawie ) :

Po tym wszystkim, udałem się z Sabiną na małą pętelkę, przez D3S i PK. Powrót przez centrum i dalsze rozmyślanie, o co chodzi z rowerem.

Kategoria W towarzystwie, Miasto, Connex 9sG

3 - Praca

d a n e    w y j a z d u 21.80 km 3.00 km teren 00:58 h Pr.śr.:22.55 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Merida Matts Race Pro
Piątek, 3 stycznia 2014 | dodano: 03.01.2014

Piękna pogoda, słoneczko, lekki wiaterek i pojechałem ... Do pracy, wzdłuż chorzowskiej. Powrót przez Klimzowiec, gdzie miejscowa Policja urządziła sobie wieczorną akcję dmuchania koło oczyszczalni. Dalej szosowo chorzowską do bazy.

2 - DPD

d a n e    w y j a z d u 16.80 km 4.00 km teren 00:49 h Pr.śr.:20.57 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Merida Matts Race Pro
Czwartek, 2 stycznia 2014 | dodano: 02.01.2014

Praca, praca ... Ulicami, ścieżkami i lasami. Jeszcze tylko jutro i znowu wolne :P

A wieczorem mały serwis roweru Filipa ; wymiana koronek w kasecie i łańcucha. Z nakrętką od kasety, męczyliśmy się z 10 minut. Ciemno to widziałem, ale wszystko zakończyło się zgodnie z planem.

Kategoria Connex 9sG, Miasto, Mieszane

1 - Start

d a n e    w y j a z d u 26.10 km 0.00 km teren 01:03 h Pr.śr.:24.86 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Merida Matts Race Pro
Środa, 1 stycznia 2014 | dodano: 01.01.2014

Planowałem, planowałem, ale pewnie gdyby nie Filip, nic by z tego nie wyszło. Kolejny rowerowy rok, rozpocząłem nie jak zawsze od marca, czy lutego, ale już dzisiaj ;) Przez Siemianowice, Czeladź i takie tam ścieżki mniej, lub bardziej uczęszczane.

Oraz kilka fotek z wczorajszej sylwestrowej nocy :

Kategoria Connex 9sG, Miasto, W towarzystwie

247 - Finał

d a n e    w y j a z d u 16.80 km 4.00 km teren 00:51 h Pr.śr.:19.76 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Merida Matts Race Pro
Wtorek, 31 grudnia 2013 | dodano: 31.12.2013

Finał, koniec ... Można powoli zaczynać od początku. Rok rowerowy 2013, pożegnałem wyjazdem do pracy, standardową trasą + mala modyfikacja, ponieważ dwa razy zajrzałem do lasu, przy oś. Witosa. O ile rano delikatny przymrozek nie przeszkadzał w jeździe, o tyle padająca mżawka w czasie powrotu, skutecznie ostudziła chęci do jazdy. Tak więc ostatnie 16.8 km w tym roku pod szyldem dpd.

W ubiegłym roku podsumowania nie było, teraz sobie na nie pozwolę, bo jednak rok był trochę inny, niż poprzedni.

Rok był raczej inny, niż poprzedni. Nasza ekipa się rozdzieliła, bo od samego początku były osoby słabsze i mocniejsze, co czasami prowadziło do nieporozumień. Zdarzały się wspólne piknikowe wyjazdy, ale pewnie każdemu na dobre wyszedł podział, co nie zmienia faktu, że rowerzystów z części piknikowej cenię, lubię i pewnie jeszcze nie jeden kilometr razem przejedziemy.

W części bardziej zakręconej naszej ekipy, pojawiło się sporo nowych, pozytywnych osób. Z nimi przejechałem, a czasami przeszedłem sporo kilometrów. Zaliczyliśmy wspólnie kilka udanych wypadów w góry, w tym na długo pamiętny dla mnie wyjazd, w celu zdobycia Pilska, oraz świetną trasę Ustroń-Wisła.

Pilsko było także swoistym pożegnaniem roweru Scott Apache '98, z którego pozostała tylko rama ;) Dowiózł mnie wszędzie, bez najmniejszych problemów. Żal było się rozstawać, ale tak wyszło. Wyjazd w celu zdobycia Czantorii i Stożka, odbył się już na Merida Magnesium Elite.

Później właściwie kręciło się to tu, to tam. A wcześniej i w między czasie spróbowałem swoich sił w wyścigach XC. Nie jest to moja bajka, ale doświadczenie zdobyte i do tematu zapewne powrócę.

No i w końcu zabrałem się sam za swój rower ; od podstaw. Jak wspomniałem wyżej Scott, został zastąpiony przez Magnesium Elite, który nie wiele pojeździł. Powód ? Tu i tam coś nie pasowało i pojawił się rower na ramie Merida Matts Race Pro. Drugi, samodzielnie złożony rower i to mnie cieszy, że rozwinąłem się w tym kierunku.

Coś jeszcze, hmm ... Pewnie chciałbym przejechać więcej km, ale pogoda w początkowej fazie roku, skutecznie mi to utrudniała, później praca, życie rodzinne także trochę się zmieniło. Nie mniej zadowolony jestem i oby było tylko lepiej.

Dla Was czytelnicy, spełnienia marzeń ( nie tylko tych rowerowych ), dużo zdrowia i setek przejechanych kilometrów bez awarii.

Pozdrawiam.

Kategoria Connex 9sG, Miasto, Mieszane

246 - Praca

d a n e    w y j a z d u 18.10 km 3.00 km teren 00:51 h Pr.śr.:21.29 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Merida Matts Race Pro
Poniedziałek, 30 grudnia 2013 | dodano: 30.12.2013

Leniwie ruszyłem na przed ostatni wyjazd do pracy, w tym roku. Nieśmiało zawędrowałem do lasu w okolicy oś. Witosa, a tam zaskoczenie, bo ścieżka ubita i można było mknąć bez obaw o błoto.

W pracy podejście do wszystkiego aby było ... Zrobiłem swoje, bo musiałem i zasiadłem za kierownicą, po czym przetoczyłem się do bazy. Szybka zmiana ciuchów i męczarnia na wieczornych zakupach.