1 - Start

d a n e    w y j a z d u 26.10 km 0.00 km teren 01:03 h Pr.śr.:24.86 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Merida Matts Race Pro
Środa, 1 stycznia 2014 | dodano: 01.01.2014

Planowałem, planowałem, ale pewnie gdyby nie Filip, nic by z tego nie wyszło. Kolejny rowerowy rok, rozpocząłem nie jak zawsze od marca, czy lutego, ale już dzisiaj ;) Przez Siemianowice, Czeladź i takie tam ścieżki mniej, lub bardziej uczęszczane.

Oraz kilka fotek z wczorajszej sylwestrowej nocy :

Kategoria Connex 9sG, Miasto, W towarzystwie

| 19:14 czwartek, 2 stycznia 2014 | linkuj avacs lepiej bym tego nie ujął sam
| 16:56 czwartek, 2 stycznia 2014 | linkuj avacs

:D Jak pisałem, gdyby mnie nie wyciągnął, to miałem opcję zapasową w formie łóżka :P

Dzięki i wzajemnie ;)
| 14:41 czwartek, 2 stycznia 2014 | linkuj o widzę, że zresetowałeś licznik wyjazdów... znowu jest jeden :)
Kolejnych tysiaków na liczniku...
avacs
| 23:46 środa, 1 stycznia 2014 | linkuj "ale pewnie gdyby nie
Filip, nic by z tego nie wyszło." gdzie diabeł nie może tam Filipa pośle :D
| 19:24 środa, 1 stycznia 2014 | linkuj Podaj namiar gdzie ta cementownia jest, że w Jaworznie to wiem, ale dokładniej
| 17:54 środa, 1 stycznia 2014 | linkuj Owszem, myśl nad trasą do opuszczonej cementowni ;)
| 16:35 środa, 1 stycznia 2014 | linkuj Dzx za trip, zawsze czym więcej osób tym bardziej się chce :)
Rozumiem, że mam myśleć na trasą na Jaworzno co by ciekawie było :D

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa epatr