Zawody

137 - Gliwice MTB XC

d a n e    w y j a z d u 45.00 km 20.00 km teren 02:38 h Pr.śr.:17.09 km/h Pr.max:41.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Merida Matts Race Pro
Niedziela, 15 czerwca 2014 | dodano: 15.06.2014

Z Sabiną i Pauliną na zawody w Gliwicach. Dojazd na miejsce pociągiem i kawałek rowerem, później ściganie, widowiskowe OTB, przymusowa wizyta w krzakach ( hamulce ). Po dublu, jaki zaserwowali mi Łukasz i Daniel, nie pojechałem dalej ... Zresztą wszystko straciło dla mnie sens po OTB. Wybiło mnie to z rytmu, zawodnicy za mną pojechali w ....., korzonkowy zjazd jechałem zachowawczo, łokieć trochę bolał i tak się kulałem aż do końca 7 wymagającego kondycyjnie okrążenia.

Wisła mnie tak nie ściorała, jak dzisiejsze Gliwice ...

Kategoria Miasto, PC-991@2, W towarzystwie, Zawody

132 - BM Wisła - Mega

d a n e    w y j a z d u 41.70 km 40.00 km teren 03:46 h Pr.śr.:11.07 km/h Pr.max:61.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy:1850 m Kalorie: kcal Rower:Merida Matts Race Pro
Sobota, 7 czerwca 2014 | dodano: 09.06.2014

Pierwszy poważny start. Na cel obrałem sobie BM w Wiśle i dystans mega.

Nie walczyłem o miejsce, bo kondycji zero, ale swoje plany miałem ;) Przejechać mega, nie poddać się. zmieścić się w 4 godzinach.

Udało się w 100 % ; przejechałem, nie poległem, zrobiłem czas 3:46. Jest co poprawić, ale trasę jechałem pierwszy raz, dodatkowo zabrałem tyko rower, kondycja została w domu :P

Zjazdy mega łatwe, szybkie, za to podjazdy zwały z nóg. Prawie tyle butowania, co na Pilsko.

Finalny zjazd mega szybki, aż do technicznej końcówki, której mi brakowało na trasie ; błoto, luźne kamienie, trochę wody.

Impreza przednia, szkoda że tak nie wiele jest maratonów w okolicy.

Fotek na razie brak ; znaleźć siebie wśród 1050 uczestników trochę zajmie.

Kategoria Góry, PC-991, W towarzystwie, Zawody

124 - XC Chorzów @ Hołda Race

d a n e    w y j a z d u 25.20 km 24.00 km teren 01:38 h Pr.śr.:15.43 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Merida Matts Race Pro
Sobota, 31 maja 2014 | dodano: 01.06.2014

Nigdy więcej zawodów XC ... :) Przygotowanie techniczne ok, natomiast kondycyjnie leżę i kwiczę. Trasa bardzo interwałowa, więc dla mnie wymagająca. 1:38 min. solidnego pociskania w pedały, a były momenty, że chciałem zejść z trasy.

Swoje przejechałem, Łukaszowi gratuluję zaparcia, bo kolejny raz to samo kolano ... Dzięki kolego za walkę na trasie.

Kategoria PC-991, W towarzystwie, Zawody

109 - XC Eliminator D3S

d a n e    w y j a z d u 30.90 km 2.00 km teren 01:37 h Pr.śr.:19.11 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Merida Matts Race Pro
Niedziela, 18 maja 2014 | dodano: 18.05.2014

Wspólnie z Pauliną i Tomkiem, wystartowaliśmy w lokalnym wyścigu XC. Zabawa przednia, chociaż pętla za krótka i mało okrążeń, ale były kałuże, błoto, mini podjazdy i zjazdy. Impreza dla każdego, w kameralnej, rodzinnej atmosferze.

O ile Tomkowi i mi poszło mocno średnio :P, to Paulina po namowach wystartowała i po dobrej walce, dowiozła pierwsze miejsce od startu do mety :)

Kategoria Miasto, PC-991@2, W towarzystwie, Zawody

154 - AZS MTB Cup Zabrze - Mistrzostwa Zabrza

d a n e    w y j a z d u 55.00 km 9.00 km teren 02:40 h Pr.śr.:20.62 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Merida Magnesium Elite
Niedziela, 15 września 2013 | dodano: 15.09.2013

W ramach ostatniej edycji AZS MTB Cup, która rozgrywana była w Zabrzu, zorganizowane zostały także Amatorskie Mistrzostwa Zabrza ; edycja numer III.

Jakoś tak spontanicznie postanowiłem pojechać i wystartować, a do wycieczki dołączył Tomek i tak w formie rozgrzewki, strzeliłem sobie 25km. Na miejsce dojechaliśmy, przez Chorzów i bytomskie dzielnice. Chwila na rejestrację, odbiór pakietu startowego, montaż numerka ...

Robimy małe rozeznanie na miejscu i odnosimy wrażenie, że całe zawody, to dość kameralna impreza sportowa ; dziwne, bo nie był to byle podwórkowy wyścig. Dalsze rozeznania, zaowocowało pierwszą tego dnia przebitą dętką w przednim kole roweru Tomka, później dla odmiany musiał wymienić dętkę w tylnym kole ...

O godzinie 14 mam startować, z trasą nawet się nie zapoznałem, ponieważ nie było kiedy, w biurze nie wiedzą także ile ma być okrążeń ; o tym zadecydować ma sędzia na starcie. Ustawiamy się, sędzia oznajmia, że jedziemy 3 okrążenia. Hmm myślę trochę mało, bo runda ma tylko 2km.

3.2.1 start i zlamiłem na powitaniu, bo nie wcisnąłem się odpowiednio w pierwszy zakręt i większość z mastersów pojechała w pizdu. No cóż, trzeba cisnąć, bo dystans typu mikro. Kamienie, jakieś korzenie, koleiny i kupa grząskiego błota, gdzie zestaw RK 2.0, nie radził sobie ani trochę.

Jakoś się te trzy kółka przeturlałem w czasie 18 minut, po czym z Tomkiem poszliśmy posiedzieć, pogadać, spojrzałem na magnezika i trochę się pobrudził :

Dalej czekaliśmy na rozdanie pucharków i losowanie nagród, w którym nic nam nie przypadło. W między czasie spotykamy Darka i Darka, z którymi zamieniamy kilka słów i każdy jedzie w swoją stronę.

Kierujemy się na Stroszek, gdzie muszę coś załatwić, następnie plan jest, aby przez centrum Bytomia i Chorzów wrócić do Katowic. Na planie się kończy, ponieważ pogoda krzyżuje skutecznie nasze plany i przy oś. Arki Bożka wskakujemy w tramwaj, czym kończymy nasz wyjazd.

Kategoria Connex 920, Lasy, Miasto, W towarzystwie, Zawody

70 - Dojazd, rozjazd + powrót

d a n e    w y j a z d u 35.30 km 3.00 km teren 01:49 h Pr.śr.:19.43 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Scott Apache '98
Sobota, 15 czerwca 2013 | dodano: 15.06.2013

Dojazd, rozjazd i powrót z Pucharu Sosnowca w XC ; stok na Środuli.

Godzina 7 dzwoni budzik, nie chce mi się wstawać, wczoraj za długo posiedziałem. Z Tomkiem, starujemy w Pucharze Prezydenta Sosnowca w opcji XC. Umówiona godzina 8:30, przeciąga się do 8:45, gdyż utykam w sklepie. Szybki zjazd na rondo, chwila rozmowy i jedziemy zdobywać puchary ;)

Bez napinki, lajtowym tempem kulamy się do Sosnowca, trochę terenem, reszta szosami. Na miejscu formalności, mały serwis i jedziemy objechać trasę.

Początek lajtowy, ot takie serpentyny i zjazd do pierwszej, nie widocznej przeszkody. Mianowice mała dziura w ziemi, ale przy dużej prędkości, mogłaby narobić problemów. Dalej zakręt i pierwsze utrudnienie Organizatorów. Kawałek błota, dalej kałuża ( w pewnym miejscu po ośki ), znowu błoto i trawa. No fajnie ... Obejść się nie dało, trzeba walić na żywioł ;) Później kawałek trawy i powtórka.

Tym razem z zdwojoną siłą :D Błoto, kałuża, błoto, kałuża, błoto, kałuża i początek podjazdu na stok. Nie, jak w poprzednich latach do połowy, tym razem jedziemy praktycznie cały stok.

Później szybki zjazd po kamieniach w dół, trochę ścieżek, końcówka z lekkim błotem i wjazd na kreskę.

Parę fotek przed startem :

W drodze powrotnej, jeszcze na Adidas Ride The Sky ;)

Kategoria Mieszane, Miasto, W towarzystwie, Zawody

71 - Puchar Prezydenta Sosnowca XC

d a n e    w y j a z d u 10.60 km 10.60 km teren 00:46 h Pr.śr.:13.83 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Scott Apache '98
Sobota, 15 czerwca 2013 | dodano: 15.06.2013

No to jedziemy z Tomkiem , kat. Masters 1, jak zwykle.

Po objeździe trasy, już wiemy, że łatwo nie będzie. Podjazd, jak podjazd, ale błoto i woda ...

Będzie w skrócie, mianowicie na drugim okrążeniu, zaliczam glebę, wyprzedza mnie nr. 51, którego później pokonał podjazd. Jadę sam długi czas, później dogania mnie nr. 68, ale walczę i nie oddaję pozycji.

Tym samym z Tomkiem dojeżdżamy na 5 i 6 pozycji ;)

Trasa łatwa technicznie, ale ciężka kondycyjnie :/

Efekty trasy na foto :

Kategoria Zawody

54 - XC Chorzów

d a n e    w y j a z d u 37.30 km 18.40 km teren h Pr.śr.: km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Scott Apache '98
Niedziela, 26 maja 2013 | dodano: 26.05.2013

Hołda Race w Chorzowie ; teren parku WPKiW.

Dojazd + rozjazd i powrót = 18.9km

Ścig główny = 18.4km w czasie 1:03.

Zaliczone 3 rundy, niestety na trzeciej dubel, prawie przed metą, gdzie miałem zaczynać 4 okrążenie :( Tomek na pierwszym okrążeniu zrywa łańcuch, a miał dobrą pozycję. Ciekaw jestem, jak poszło Łukaszowi w elicie. Poczekamy, zobaczymy.

MM1 38/55

Oficjalne wyniki, już wkrótce.