70 - Dojazd, rozjazd + powrót

d a n e    w y j a z d u 35.30 km 3.00 km teren 01:49 h Pr.śr.:19.43 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Scott Apache '98
Sobota, 15 czerwca 2013 | dodano: 15.06.2013

Dojazd, rozjazd i powrót z Pucharu Sosnowca w XC ; stok na Środuli.

Godzina 7 dzwoni budzik, nie chce mi się wstawać, wczoraj za długo posiedziałem. Z Tomkiem, starujemy w Pucharze Prezydenta Sosnowca w opcji XC. Umówiona godzina 8:30, przeciąga się do 8:45, gdyż utykam w sklepie. Szybki zjazd na rondo, chwila rozmowy i jedziemy zdobywać puchary ;)

Bez napinki, lajtowym tempem kulamy się do Sosnowca, trochę terenem, reszta szosami. Na miejscu formalności, mały serwis i jedziemy objechać trasę.

Początek lajtowy, ot takie serpentyny i zjazd do pierwszej, nie widocznej przeszkody. Mianowice mała dziura w ziemi, ale przy dużej prędkości, mogłaby narobić problemów. Dalej zakręt i pierwsze utrudnienie Organizatorów. Kawałek błota, dalej kałuża ( w pewnym miejscu po ośki ), znowu błoto i trawa. No fajnie ... Obejść się nie dało, trzeba walić na żywioł ;) Później kawałek trawy i powtórka.

Tym razem z zdwojoną siłą :D Błoto, kałuża, błoto, kałuża, błoto, kałuża i początek podjazdu na stok. Nie, jak w poprzednich latach do połowy, tym razem jedziemy praktycznie cały stok.

Później szybki zjazd po kamieniach w dół, trochę ścieżek, końcówka z lekkim błotem i wjazd na kreskę.

Parę fotek przed startem :

W drodze powrotnej, jeszcze na Adidas Ride The Sky ;)