109 - XC Eliminator D3S

d a n e    w y j a z d u 30.90 km 2.00 km teren 01:37 h Pr.śr.:19.11 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Merida Matts Race Pro
Niedziela, 18 maja 2014 | dodano: 18.05.2014

Wspólnie z Pauliną i Tomkiem, wystartowaliśmy w lokalnym wyścigu XC. Zabawa przednia, chociaż pętla za krótka i mało okrążeń, ale były kałuże, błoto, mini podjazdy i zjazdy. Impreza dla każdego, w kameralnej, rodzinnej atmosferze.

O ile Tomkowi i mi poszło mocno średnio :P, to Paulina po namowach wystartowała i po dobrej walce, dowiozła pierwsze miejsce od startu do mety :)

Kategoria Miasto, PC-991@2, W towarzystwie, Zawody

| 15:24 poniedziałek, 19 maja 2014 | linkuj speed

Kameralne, tak rodzinnie, aż do startu każdej kategorii ;) Trasa zupełnie odmienna od Hołda Race, wąska, prowadząca między drzewami, ale krótka.

gizmo

60 zł za start w Skandii bym nie dał. Tydzień później jest Wisła, która będzie o wiele ciekawsza :D
| 09:09 poniedziałek, 19 maja 2014 | linkuj Fajnie wam było, mi to umknęło zupełnie, ale za to załatwiłem se podwózkę na Skandię do Krk na 31maja
speed565
| 07:13 poniedziałek, 19 maja 2014 | linkuj Widzę, że fajna impreza była. W sam raz jako przygotowanie do Hołda Race :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa anamo