137 - Gliwice MTB XC

d a n e    w y j a z d u 45.00 km 20.00 km teren 02:38 h Pr.śr.:17.09 km/h Pr.max:41.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Merida Matts Race Pro
Niedziela, 15 czerwca 2014 | dodano: 15.06.2014

Z Sabiną i Pauliną na zawody w Gliwicach. Dojazd na miejsce pociągiem i kawałek rowerem, później ściganie, widowiskowe OTB, przymusowa wizyta w krzakach ( hamulce ). Po dublu, jaki zaserwowali mi Łukasz i Daniel, nie pojechałem dalej ... Zresztą wszystko straciło dla mnie sens po OTB. Wybiło mnie to z rytmu, zawodnicy za mną pojechali w ....., korzonkowy zjazd jechałem zachowawczo, łokieć trochę bolał i tak się kulałem aż do końca 7 wymagającego kondycyjnie okrążenia.

Wisła mnie tak nie ściorała, jak dzisiejsze Gliwice ...

Kategoria Miasto, PC-991@2, W towarzystwie, Zawody

| 20:23 poniedziałek, 16 czerwca 2014 | linkuj Cóż bywa ... Wczoraj ewidentnie mi nie szło. Może to wynik tego, że utwierdziłem się jakoś w przekonaniu, że będzie bardzo łatwo. Miejsce 23 na 3X Panów z kategorii.
speed565
| 07:42 poniedziałek, 16 czerwca 2014 | linkuj Szkoda lotu nad kierownicą. Wiem jak to potrafi popsuć cały wyścig.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa geipo