124 - XC Chorzów @ Hołda Race

d a n e    w y j a z d u 25.20 km 24.00 km teren 01:38 h Pr.śr.:15.43 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Merida Matts Race Pro
Sobota, 31 maja 2014 | dodano: 01.06.2014

Nigdy więcej zawodów XC ... :) Przygotowanie techniczne ok, natomiast kondycyjnie leżę i kwiczę. Trasa bardzo interwałowa, więc dla mnie wymagająca. 1:38 min. solidnego pociskania w pedały, a były momenty, że chciałem zejść z trasy.

Swoje przejechałem, Łukaszowi gratuluję zaparcia, bo kolejny raz to samo kolano ... Dzięki kolego za walkę na trasie.

Kategoria PC-991, W towarzystwie, Zawody

speed565
| 16:16 niedziela, 1 czerwca 2014 | linkuj Ostra walka na trasie była do czasu, aż nie poleciałem po raz kolejny na lewe kolano. Dzięki za motywację :)
| 05:18 niedziela, 1 czerwca 2014 | linkuj Czemu? Przecież tak zachwalaliście tą Hołdę Race!
Ja tam niestety muszę zmienić zdanie o Langu, trasa w Krakowie wcale taka płaska nie była jak sądziłem przed startem, 1280m przewyższenia wyszło aż dziw, że tyle po okolicach się dało no i te 3 podjazdy-podejścia, który każdy z buta robił. Też więcej do Krakowa chyba nie pojadę trasa fajna lecz zbyt mocno szarpana

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ubyni