71 - Puchar Prezydenta Sosnowca XC

d a n e    w y j a z d u 10.60 km 10.60 km teren 00:46 h Pr.śr.:13.83 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Scott Apache '98
Sobota, 15 czerwca 2013 | dodano: 15.06.2013

No to jedziemy z Tomkiem , kat. Masters 1, jak zwykle.

Po objeździe trasy, już wiemy, że łatwo nie będzie. Podjazd, jak podjazd, ale błoto i woda ...

Będzie w skrócie, mianowicie na drugim okrążeniu, zaliczam glebę, wyprzedza mnie nr. 51, którego później pokonał podjazd. Jadę sam długi czas, później dogania mnie nr. 68, ale walczę i nie oddaję pozycji.

Tym samym z Tomkiem dojeżdżamy na 5 i 6 pozycji ;)

Trasa łatwa technicznie, ale ciężka kondycyjnie :/

Efekty trasy na foto :

Kategoria Zawody

| 19:40 poniedziałek, 17 czerwca 2013 | linkuj Dzięki ;) W sumie, gdyby nie było tych kawałków z wodą i błotem, to byłoby nudno ; ot mielibyśmy kamyczki, trawę i nic więcej. Także nie żałuję, a dodatkowo miny ludzi, gdy wracaliśmy ... Bezcenne :D
| 12:41 poniedziałek, 17 czerwca 2013 | linkuj Jakoś mnie nie dziwi wasz wygląd po tej trasie, :) Gratulacje :), nie wyglądu, a oczywiście zajętych miejsc :), chociaż wyglad też rasowy ;P
| 19:12 niedziela, 16 czerwca 2013 | linkuj Taa, już wyczyszczony ;) Powiem Ci, że ta zasada, się nie sprawdziła, bo samo odpadać nie chciało.
Marik1982
| 12:15 niedziela, 16 czerwca 2013 | linkuj Doczyściłeś już szkota po XC ? Kiedyś słyszałem że "brud o grubości 1cm odpada sam" dobrze jak by tak było ;)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa nanic