54 - XC Chorzów

d a n e    w y j a z d u 37.30 km 18.40 km teren h Pr.śr.: km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Scott Apache '98
Niedziela, 26 maja 2013 | dodano: 26.05.2013

Hołda Race w Chorzowie ; teren parku WPKiW.

Dojazd + rozjazd i powrót = 18.9km

Ścig główny = 18.4km w czasie 1:03.

Zaliczone 3 rundy, niestety na trzeciej dubel, prawie przed metą, gdzie miałem zaczynać 4 okrążenie :( Tomek na pierwszym okrążeniu zrywa łańcuch, a miał dobrą pozycję. Ciekaw jestem, jak poszło Łukaszowi w elicie. Poczekamy, zobaczymy.

MM1 38/55

Oficjalne wyniki, już wkrótce.

Już w domu ...

Kategoria Miasto, Zawody, W towarzystwie

| 17:04 poniedziałek, 27 maja 2013 | linkuj Marik

No cóż łańcuch solidny, ale spinka coś nie domagała. Tomek puścił się z zjazdu, chciał dokręcić, a tu łańcucha nie ma ...

Amiga

Jeśli chcesz, mogę Cię kiedyś zabrać na trasę. Zapewniam Cię, że nie wiele ma wspólnego z tym co widzimy codziennie w parku.
| 11:05 poniedziałek, 27 maja 2013 | linkuj Nooo... zawody :) Jestem ciekawy którymi ściezkami się odbywała. Niemniej jest się gdzie zmęczyć :)
Marik1982
| 20:14 niedziela, 26 maja 2013 | linkuj Świetna impreza i pogoda wam dopisała, a to chyba najważniejsze. Odnośnie Tomka to takie rzeczy się zdarzają w najmniej odpowiednim momencie :/
p.s. odnośnie Twojego wczorajszego (dzisiejszego) zaproszenia, byłem w WPKiW popatrzeć na zmagania uczestników ale w porze południowej i nie zabawiłem tam zbyt długo, bo musiałem wracać do domu (wypad z rodzinką do rodziców na Dzień Matki pokrzyżował mi plany).
pozdrawiam

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa yoree