5 - Stara cementownia w Jaworznie

d a n e    w y j a z d u 70.30 km 13.00 km teren 03:23 h Pr.śr.:20.78 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Merida Matts Race Pro
Niedziela, 5 stycznia 2014 | dodano: 05.01.2014

No to pojechali kolejny raz szlakiem, jaki wyznaczają opuszczone budynki. Tym razem odwiedziliśmy Jaworzno, aby zapoznać się z starą cementownią. Przez Katowice, Sosnowiec, dotarliśmy do Jaworzna, gdzie zeszło nam trochę na odnalezieniu docelowego miejsca, ale finalnie się udało ;)

Było w górę i w dół, przed miejscem docelowym kilka krótkich, ale fajnych podjazdów. Jeden na 3/4 mocy, drugi słabiej, kolejne aby wjechać. Cała trasa bardzo fajna, w doborowym towarzystwie Filipa, Tomka i Mateusza. I dodatkowo już 5 stycznia, zaliczyliśmy pierwsze w tym sezonie rowerowe ognisko :D

I zajawka na kolejny weekend ;)

Kategoria W towarzystwie, Mieszane, Miasto, Connex 9sG

| 20:45 wtorek, 7 stycznia 2014 | linkuj speed

Do miejsca z ostatniej fotki masz znacznie bliżej, niż my ;) Jakby co, zapraszamy w niedzielę ; będziemy jechać przez Batory.
speed565
| 08:20 wtorek, 7 stycznia 2014 | linkuj Odkrywanie Śląskich zabytków techniki idzie pełna parą.
Ciekawi mnie to ostatnie zdjęcie :)
| 03:36 wtorek, 7 stycznia 2014 | linkuj djk71

Miejsce z okładki, wygląda identycznie ;)
djk71
| 20:58 poniedziałek, 6 stycznia 2014 | linkuj Czyżby zdjęcie na okładce płyty Around The Blues był robione właśnie tam?
Marik1982
| 21:47 niedziela, 5 stycznia 2014 | linkuj Ciekawe miejsce, no i pogoda wam dopisała. A tak w ogóle kto by pomyślał, że w styczniu ognisko zrobicie ;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa alrek