129 - 45 i 6

d a n e    w y j a z d u 38.40 km 10.00 km teren 01:49 h Pr.śr.:21.14 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Scott Apache '98
Niedziela, 18 sierpnia 2013 | dodano: 18.08.2013

45, jak 45 psi w RK 2.0, co było dużym błędem na zwykły wyjazd. Rower przygotowany pod IC, ale kolano z rana, nadal nie formie, więc odpuściłem. A błąd w ciśnieniu polegał na tym, że właściwie całą amortyzację brała na siebie opona. Idealne ciśnienie na asfalt, ale nie mieszane.

Wczoraj wieczorem wyczyściłem rower i napęd + dodatkowo skróciłem i założyłem łańcuch Connex 920, który spasował idealnie z kasetą ;)

Sierść stwierdziła, że napęd jest odpowiednio czysty i można się położyć obok :

Po południu, zebrałem się i pojechałem przez 6 stawów ; D3S, Janina, Bolina i Stawiki.

Na Bolinie coś kopią ... Cała ścieżka przejechana przez koparkę :

Kategoria Connex 920, Miasto, Mieszane

| 18:17 poniedziałek, 19 sierpnia 2013 | linkuj Tak, RK wrócił do łask ;) Wiesz gdyby nie moja bariera psychiczna, to pewnie znacznie lepiej bym sobie radził na zjazdach, a tak to wiadomo jak jest :P
MonsteR
| 09:07 poniedziałek, 19 sierpnia 2013 | linkuj Widzę, że wróciłeś do RK na tył :) a co do moich zjazdów to mam już kilka na koncie i wystarczy trochę poćwiczyć i samo przyjdzie :D Może kiedyś na umówimy się na Kamionkę poćwiczyć :P
| 08:44 poniedziałek, 19 sierpnia 2013 | linkuj A dzięki Krzychu ;)
| 21:24 niedziela, 18 sierpnia 2013 | linkuj Za jakieś 370 z wysyłką będziesz miał z allegro. Dolicz sobie pompkę, bo fabrycznie napompowany, nie różnił się od XCR''a.

Nie wiem, gdzie chcesz pytać, skoro nie można go dostać w sklepach stacjonarnych. Velo w ofercie go nie ma, więc kapa lekka, zostaje allegro.
| 20:42 niedziela, 18 sierpnia 2013 | linkuj Też myślę właśnie na Spinner SW7 by kupić za 4 stówki nowy mam razem z przesyłką, czy to drogo nie wiem jutro popytam gdzie trza ile taniej bym miał :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa gowdu