131 - Nie XTR napędza rower ;)

d a n e    w y j a z d u 18.40 km 4.00 km teren 00:52 h Pr.śr.:21.23 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Scott Apache '98
Wtorek, 20 sierpnia 2013 | dodano: 20.08.2013

Jak już zostało powiedziane, nie XTR, napędza rower, co doskonale wiadomo. Ale za to ładnie się prezentuje :P

A co zrobić, gdy potrzebny jest stojak serwisowy, a w pobliżu go nie ma ? Należy na szybko zbudować swój, z pudełka i miotły ;)

A dzisiejsza jazda bez dziwactw, miałem dłużej zostać w pracy i pogrzebać, przy rowerze, ale koledzy z Meridy, mieli dzisiaj nawał pracy, więc zebrałem się do domu, w celach serwisowych.

XTR teoretycznie idealny, ale miał zbyt duży luz, na elemencie mocującym, który po głębszych oględzinach okazał się pęknięty ... Z pomocą przyszła wymieniana Acera i przełożyłem części właśnie z niej; poniżej schemat i zaznaczone, co wymagało naprawy.

Śrubka, uszczelka, jak i sprężyna była ok ( sprężyna znacznie mocniejsza, niż w RD-M390 ), ale sam element poszedł w kosz.

Napęd wyregulowany, na sucho nie widać różnicy, zobaczę w trasie.