146 - DPD - Uroki Shimano

d a n e    w y j a z d u 19.40 km 4.00 km teren 00:54 h Pr.śr.:21.56 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Merida Magnesium Elite
Wtorek, 3 września 2013 | dodano: 03.09.2013

Pogoda dzisiaj łaskawa i pozwala jechać prawie na krótko do pracy, ale w plecaku zapas w postaci długich spodni. Trasa od paru dni modyfikowana i wolę jechać ścieżką rowerową, wzdłuż jeziorka przy oś. Tysiąclecia, niż główną drogą.

W czasie jazdy coś się dzieje z szarakiem, parę biegów nie chce wskoczyć na już ...

Dziwne, bo tylko zmieniłem łańcuch, a może "aż" zmieniłem ?

Z pracy, już w opcji długiej, wolę cieplej, niż zmarznąć. W domu składam znowu stojak serwisowy, zbudowany z lodówki, pudełka i miotły ;) Kolejny raz zdał swoje zadanie, reguluję XTR'a i wydaje się być ok.

Ciekawi mnie to, dlaczego na Connex 920, napęd działał idealnie, a na HG-53 nie potrafi :/

Kategoria Miasto, Mieszane, Shimano HG-53

| 18:49 środa, 4 września 2013 | linkuj Coś w tym jest, to nie to samo co kiedyś. Sam syf czy to sram czy shimano, następny łańcuch to będzie connex- sprawdzę co to warto z ciekawości
| 18:23 środa, 4 września 2013 | linkuj Wiem, wiem, jak wyglądają wyniki testu ... Ten akurat miałem od pewnego czasu i zakładam go co trochę, po czym momentalnie mam ochotę wrócić do Connex''a.

"zepsute już przed założeniem" dobre :D
| 11:35 środa, 4 września 2013 | linkuj Bo Shimano nie potrafi już robić łańcuchów... skończyło się podobni w okolicach roku 2000, dopadł ich millenium bug ;P
Sam mi podesłałeś testy łańcuchów z których wynika, że shimanowskich nie warto kupować, bo nie działają..., są zepsute już przed założeniem

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ieini