148 - DPD - 12.4kg zadowolenia

d a n e    w y j a z d u 19.30 km 4.00 km teren 00:53 h Pr.śr.:21.85 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Merida Magnesium Elite
Czwartek, 5 września 2013 | dodano: 05.09.2013

Standardową trasą do pracy, gdzie w końcu naprawili wagę i mogłem sobie zważyć w miarę dokładnie magnezik. Szkot ważył 14.1kg i plan miałem, aby jeździć na rowerze ważącym w okolicach 12.5 ...

Wsadziłem Meridę na wagę i pozytywnie zostałem zaskoczony :

Waga na poziomie 12.4, całkowicie mnie aktualnie zadowala, ale nie powinno być trudno zejść, poniżej 12kg ;]

Kategoria Miasto, Mieszane, Shimano HG-53

| 22:12 sobota, 7 września 2013 | linkuj Ale nie każda jest taka fajna ... Mam ich na pęczki na magazynie i większość to budżetówka, lub klasa średnia. Konkrety zaczynają się od kwoty 5 w górę ;) i to po rabacie :P
andrzejekgrande
| 12:18 sobota, 7 września 2013 | linkuj Jednak Merida to Merida
| 19:33 piątek, 6 września 2013 | linkuj Dzięki speed ;)

Zyziu Lekkie rozeznanie zrobiłem i ciężko znaleźć sensowną sztycę, w rozmiarze 30.6 :/ Pani w Bikershop, aż się zdziwiła, że Merida taki dziwny rozmiar użyła. Mostek mam upatrzony ; jakieś 140g, według danych z netu. Opcja budżetowa ;)

Po głowie chodzą mi oponki Larsen TT, dzisiaj sobie ważyłem na magazynie i sztuka = 470g. W porównaniu do RK, to zysk jakieś 100g na oponie :D
speed565
| 08:49 piątek, 6 września 2013 | linkuj Zszedłeś z waga poniżej mojego Treka. Niezły wynik :)
| 20:38 czwartek, 5 września 2013 | linkuj Kółka lekkie nie będą, ale proste :) i lżejsze, niż obecne. Resztę powinien dopełnić mostek, sztyca i inne pierdołki. Chociaż na siłę nie będę szedł w spadek wagi, bo ta zabawa za wiele kosztuje.
| 20:00 czwartek, 5 września 2013 | linkuj ładnie ładnie :) Jeszcze kółka i może zobaczysz poniżej 12.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa loucz