166 - DPD - Krótki test Mofo DH

d a n e    w y j a z d u 17.30 km 4.00 km teren 00:52 h Pr.śr.:19.96 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Merida Magnesium Elite
Piątek, 27 września 2013 | dodano: 27.09.2013

Rankiem do pracy, znowu na 6 w ciemnościach, ale bez deszczu i mgieł, nawet temperatura powietrza znośna. W pracy urwanie pupy, związane z końcem miesiąca, czego efektem jest dniówka o długości 12 godzin ...

W końcu udaje mi się wyjść i od razu kieruję się na singiel, wzdłuż płotu, oraz ścieżkę na działkach. Siła wyższa wzywa ;) Łukasz zagadał, o fotkę Maxxis Mofo DH, to wczoraj późnym już wieczorem zmieniłem napędowego RK 2.0, na wspomniany wyżej produkt firmy Maxxis.

Opona to nie nowość, bo już dawno temu została pokazana na rynku, pewnie nie jedna osoba na niej jeździła. Mój komplet ( całkowicie nowy ), leżakował dobry kawałek czasu na półce, aż doczekał się godnego użytkownika :P

Z założeniem miałem lekkie problemy, ale finalnie opona wskoczyła na miejsce. Po napompowaniu, stwierdzam, że rozmiar 2.35 w tym wydaniu, nie jest straszny. Balon jest nie wiele większy, niż wcześniejszy RK 2.0.

Za to ostro wystające boczne klocki, ledwo co mieszczą się w tylnym trójkącie.

Słów kilka na temat jazdy ...

Asfalt i jemu podobne : o dziwo klocki w Mofo, lecą praktycznie tak samo, jak delikatny bieżnik RK. Opona trochę szumi, ale bez przesady.

Teren : przez wilgotną ścieżkę, wzdłuż działek dawno tak nie przeleciałem, bez zarzucania kołem napędowym :D Błotne odcinki, nie sprawiły problemów, ale podczas oczyszczania się wszystko lądowało na mnie ; coś, za coś ;)

Podsumowując jestem zadowolony i takich opon brakowało mi w błotnym Zabrzu. Czas założyć drugą ;)

Kategoria Connex 920, Miasto, Mieszane

| 18:44 sobota, 28 września 2013 | linkuj gizmo

High Roller, ma bardziej gęste klocki na bokach, oraz zupełnie inny bieżnik w środkowej części. Dodatkowo Mofo zbudowana jest z użyciem kevlaru.
| 08:20 sobota, 28 września 2013 | linkuj To wygląda jak te High Rollery co miałem, traktory
| 20:41 piątek, 27 września 2013 | linkuj Klocki są wysokie, ale nie na tyle, aby "zabić" prześwit pod górną rurą. Na bokach jest prawie na styk, lekka centra i pojechałem ...

Opony idealne, na aktualne warunki na ścieżkach ( innych, niż ddr ), dlatego też jutro zmieniam RK z przodu, na Mofo. Na RK, nie narzekam, ale trochę bieżnika im brakuje, aby wszędzie komfortowo przejechać, a błoto aktualnie trafia mi się codziennie na trasie.

A do lasu ... Oj ciągnie ;)
speed565
| 20:00 piątek, 27 września 2013 | linkuj Spodziewałem się bardziej małej ilości miejsca od góry, niż po bokach. A tu wyszło na odwrót :)
Warunki w lasach z powodu wycinek idealne na takie opony. Dzisiaj w 2-3 miejscach widziałem rozjechane ślady po ciężkim sprzęcie. RK są bardzo dobre, ale w takim błocie to tylko porządny bieżnik pomoże.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa przyo