167 - DPD i powrót na około

d a n e    w y j a z d u 21.70 km 7.00 km teren 01:08 h Pr.śr.:19.15 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy:232 m Kalorie: kcal Rower:Merida Magnesium Elite
Sobota, 28 września 2013 | dodano: 28.09.2013

Czasami nawet w sobotę trzeba iść do pracy ... Za to po pracy, ciut na około w kierunku bazy.

Kategoria Connex 920, Miasto, Mieszane

| 21:47 sobota, 28 września 2013 | linkuj Wiesz rano, albo koło południa często ruszam na ostatnią chwilę i jadę najkrótszą drogą. Pomijając wcześniej wspomniane wyjazdy na ostatni moment, to też nie zawsze mi się chce jechać do pracy na około ;)

Dzisiejszy powrót, to taki spontan, ot tak sobie pojechałem, z myślą zaliczenia Stargańca, ale po drodze trafiłem na wycinkę drzewa i brak przejazdu.
speed565
| 18:16 sobota, 28 września 2013 | linkuj Jak ostatnio zobaczyłem twój ślad GPS to się zastanawiałem czemu tak nie jeździsz. Ja odbijam jednak wcześniej w las (w drogę między punktami 2 a 3 na mapie). Na dzień dobry mam wtedy podjazd - tak żeby się rano obudzić.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa dzaja