178 - Weekendu początek :)

d a n e    w y j a z d u 20.40 km 4.00 km teren 01:04 h Pr.śr.:19.12 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Merida Magnesium Elite
Piątek, 11 października 2013 | dodano: 12.10.2013

Ostatnia nocka zaliczona, jedne z ostatnich rowerów Meridy przygotowane do transportu. Magazyn zaczyna powoli świecić pustkami :(

W nocy konkretnie się rozpadało i czarne myśli mi przez głowę przechodziły, jak może wyglądać powrót. Na szczęście o godzinie 3, sytuacja się wyklarowała i gdy wyjeżdżałem z firmy, kawałek przed 4 było już ok.

Do Race Pro, przywiozłem sobie koszyczki, które optycznie się wpasują :

A nad magnezikiem myślę, czy opłaca się go w ogóle czyścić przed niedzielą ... Aktualnie jest tak :

Nie wiem, czy nie będzie gorzej, więc pewnie wyczyszczę tylko napęd i dam sobie spokój :P

Kategoria Connex 920, Miasto, Mieszane

| 16:58 sobota, 12 października 2013 | linkuj Rano albo będę albo nie. Obecnie nie jestem w stanie się określić jeszcze
| 15:33 sobota, 12 października 2013 | linkuj Marik

Aj tam cacko ... Zwykły rower ;) A o zasadzie 1cm, wiem doskonale i pewnie się do niej zastosuję :D

gizmo

Dobra, daj znać, co i jak. Jakby co o 7:35 pod dworcem.
| 07:25 sobota, 12 października 2013 | linkuj Okej drydnę pod wieczór czy zabieram się z wami :D oraz tam znać gdzie będę wsiadać
Marik1982
| 07:08 sobota, 12 października 2013 | linkuj Widzę, że niezłe cacko na nowy sezon szykujesz. Magnezika nie pucuj, pamiętaj, że brud o grubości 1cm odpada sam :D
| 06:11 sobota, 12 października 2013 | linkuj Jedziemy do Ustronia, pociąg o 7:52. Dajesz szlakami do Wisły ... Jak coś to dzwoń dzisiaj, ale nie wcześniej, niż po 16 ; po nocce jestem.

speed

No cóż ;) Magnez pozostaje rowerem podstawowym, do wszystkiego. Zresztą magnez jeszcze w górach nie był ;) A Race Pro raczej będzie rowerem szosowym. Chyba, że pogląd mi się zmieni po pierwszej jeździe na nim ; długość ta sama, wysokość główki o 1.5cm mniejsza, wyższa podsiodłówka o kilka cm. Się zobaczy, ale to już pewnie w przyszłym sezonie, która będzie numerem 1.
| 06:00 sobota, 12 października 2013 | linkuj Kiedy w niedzielę jedziecie w te góry i gdzie? Dziś niestety z powodu sprawy z rana nie mogłem może jutro się uda.
speed565
| 05:51 sobota, 12 października 2013 | linkuj A już myślałem, że w niedzielę zobaczę rower na nowej białej ramie.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa rkres