179 - Ustroń, Czantoria, Stożek, Wisła

d a n e    w y j a z d u 41.40 km 25.00 km teren 03:44 h Pr.śr.:11.09 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Merida Magnesium Elite
Niedziela, 13 października 2013 | dodano: 13.10.2013

Długo planowany wyjazd do Ustronia, w końcu doszedł do skutku :) Był to tym samym górski test magnezika ... Test zdany na 5+. W górę jedzie jak i szkot, za to w dół leci znacznie lepiej.

Trasa przebiegała bez komplikacji z Ustronia na Czantorię, dalej czerwonym szlakiem w kierunku Stożka, następnie zjazd z fajnymi, technicznymi sekcjami w kierunku Wisły. Niedziela dobrze spożytkowana w doborowym towarzystwie ;]

Kategoria Connex 920, Góry, Miasto, W towarzystwie

| 00:52 wtorek, 15 października 2013 | linkuj Ano mówiłeś i się sprawdziło ;) Jeden wyjazd i teraz można latać, ale jak daleko sprawdzać nie będę :D

Też mam nadzieję na jakąś powtórkę.
MonsteR
| 20:43 poniedziałek, 14 października 2013 | linkuj Dzięki za wspólny wyjazd i mam nadzieję, że niebawem uda się powtórzyć :D
Ps A mówiłem, że hampel się dotrze- gór mu brakowało :)
| 20:22 niedziela, 13 października 2013 | linkuj Więcej, niż warte ... Ale masz taki, jaki chcesz. Ja idę tym tropem i nie ma drugiego takiego składaka. Jak wolisz, jednak ja bym zostawił ramę, jeśli Ci pasuje i pozmieniał resztę, zaczynając od kół i hebli.

Rama to podstawa ... Do niej się trzeba przyzwyczaić, oswoić się z nią. Reszta, to tylko dodatki. Szkot był jedyny, magnez także :P Ale wyznaję zasadę ; nie biegaj za stadem.
| 19:54 niedziela, 13 października 2013 | linkuj Cały nowy, rozglądam się. Nie będę inwestował w A2 już, mija się to z celem bo więcej włożę nić to warte
| 19:45 niedziela, 13 października 2013 | linkuj Kowadła w sensie amor ? Czy cały bike ? Ja bym szedł w upgrade tego, co jest. Kółka pod tarcze można dostać w rozsądnych pieniądzach i niech poleżą miesiąc, na następny kupić hamulce.

Dla mnie różnica w zjazdach pomiędzy dwoma v''kami, a hydra + v, jest znaczna i nie wrócę w magnezie na v''ki, pomimo, że miałem taki zamiar. Na v''kach klamki właściwie cały czas zaciskasz do końca i tak, jak piszesz bolą ręce. A to nie pomaga na zjazdach.

| 19:23 niedziela, 13 października 2013 | linkuj Myślę o tym, lecz raczej przemawia do mnie kupno nowego kowadła na nowy sezon. Zjazdy to udręka na vkach, ręcę bolą i trudno potem złapać i wyhamować :/
| 19:16 niedziela, 13 października 2013 | linkuj Ja też dziękuje ;)

Zjazdy ... Pomijając geo magnezu, które znacznie różni się od szkota i pomaga, to tarcza na przodzie jednak też swoje daje. Wiem, że gdybym jechał tylko na V, to momentami nie pozwoliłbym sobie na puszczanie klamek. Pomyśl o tym ; inwestujesz raz, na długi czas.
| 18:51 niedziela, 13 października 2013 | linkuj Choć zjazdy to porażka z mojej strony, zbyt asekuracyjnie. Za to podjazdy to zupełnie inna bajka :D
| 18:48 niedziela, 13 października 2013 | linkuj Dzięki, super to wyszło dziś. Pogoda, i góry jesienią poezja

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa wkeoc