183 - Transporter - DPD

d a n e    w y j a z d u 17.50 km 4.00 km teren 00:57 h Pr.śr.:18.42 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Merida Magnesium Elite
Piątek, 18 października 2013 | dodano: 18.10.2013

Nie jedno już wiozłem z pracy na rowerze, ale tym razem się trochę przeliczyłem :P Kółka, jak wczoraj mnie zapewniono, dzisiaj znalazły się pod właściwym adresem i należało je przetransportować do domu, co łatwe się nie okazało ...

Chciałem paczkę przymocować do plecaka, ale okazała się za duża :/ No to w dłoń i jadę sobie o 4 nad ranem. Nie poręczne to w pi..., a każdy podmuch wiatru kręcił paką na lewo i prawo. Tak się turlałem walcząc z przeciwnościami losu ;)

Koła to fabryczny set marki Kross, pod tarczę. Szału nie ma, ale praktycznie nowe, w dobrej cenie się trafiły i wyglądają estetycznie.

Dojechała także FD-M751 i powoli zestaw klocków do Race Pro się kompletuje. Brak mi jeszcze korby, kasety, rurek i pierdołek typu linki, pancerze ... Na listopad planuję pierwszą jazdę ;)