185 - DPD na plastusiowych kołach

d a n e    w y j a z d u 21.00 km 4.00 km teren 01:01 h Pr.śr.:20.66 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Merida Magnesium Elite
Wtorek, 22 października 2013 | dodano: 22.10.2013

Wczorajszego dnia miałem jeszcze wolne, to i zabrałem się za zmianę kół w magnezie. Miały powędrować do powstającego białego, ( a może raczej perłowego ? ) ale jak już postanowiłem, że magnez to rower podstawowy, to i kółka dostał nowe. Przy okazji także na błysk poleciała kaseta, a łańcuch tylko szmatką :P

Musiało być także pechowo ... Jedna śrubka w tarczy, zmieniła się z imbusa na torx :/ Dwa razy odkręcane i już wyrobione.

A same koła, jak już pisałem wcześniej, to markowany przez Kross'a model MTR, cokolwiek to oznacza :D Lżejsze, niż poprzedni zestaw i lepiej wyglądają. Ale mam wrażenie, że one boczna sztywnością nie grzeszą ...

Jak widać, przeprosiłem się także z Conti RK, bo jednak trochę po mieście jeżdżę, co na Mofo czasami nie było łatwe.

I teraz albo się przyzwyczaiłem do Mofo i braku paniki w ostrzejszych zakrętach, albo te kółka się tak poddają w zakrętach. Wcześniej na RK jechałem i tyle, po zmianie kół mam wrażenie, że przód czasami się składa do uślizgu. Czy tak jest na pewno, nie mam zamiaru testować, wolę zwolnić.

Kategoria Connex 920, Miasto, Mieszane

| 09:13 środa, 23 października 2013 | linkuj RK mają mniejszy balon, niż Mofo. Jeździłem już na nich i nie zauważyłem tego, aby koło chciało uciekać w zakrętach, jak ma to miejsce teraz. W oponach od miesięcznego urlopu nic zmienić się nie mogło ...

gizmo

Centra, a sztywność boczna, to dwie różne sprawy.
speed565
| 08:52 środa, 23 października 2013 | linkuj Być może masz takie wrażenie po ciężkich, ale też i sztywnych Mofo? RK mają cieniutkie ścianki i na takim samym ciśnieniu będą nieco bardziej pracować na boki. Szczególnie, że mam wrażenie, że balon jest taki sam albo i większy :P
| 08:12 środa, 23 października 2013 | linkuj TY nie żartuj na Mtr-ach jeżdżę i nie narzekam, zero centry
| 08:03 środa, 23 października 2013 | linkuj Też na te opony nie narzekam, bo na asfalt są idealne, a i w terenie dają jakoś radę. Jedynie, co mnie w nich drażni, to boczne ścianki, na które trzeba uważać, aż za bardzo.
gello1
| 07:37 środa, 23 października 2013 | linkuj Race Kingi dobre gumy u mnie już przekroczyły 10 tys km. fakt już na bokach się prują czekam aż balon wyskoczy(myślę że do końca roku jakoś dojadę). Ale są fajne lubię je za ich szybkość na asfalcie a w terenie hmm nie są złe. Teraz jeżdżę po asfalcie i w terenie z cisnieniem 2,3atm/2,0 atm (T/P) i jest super. Mam 26x2,0

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa esukc