189 - Niedzielna hałda

d a n e    w y j a z d u 46.10 km 15.00 km teren 02:04 h Pr.śr.:22.31 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Merida Magnesium Elite
Niedziela, 27 października 2013 | dodano: 27.10.2013

Z Tomkiem umówiłem się na niedzielne kręcenie, a finalnie dołączył jeszcze Filip. Zebranie przy drewutni, a później obraliśmy sobie za cel hałdę w Panewnikach.

Serwis amorka się udał, działa znowu, jak na początku.

Dzięki i do następnego ;)

Kategoria Connex 920, Lasy, Miasto, W towarzystwie

Lapec | 22:44 poniedziałek, 28 października 2013 | linkuj taaaa, ostatnio nawet Bikersów spotkałem na szlaku, o ile można ich tak nazwać bo ino Pauline znałem :D
"Grupa w sumie się nie rozpadła, ale każdy z nas inaczej podchodzi do jazdy na rowerze" - czyli się posypało, no nieważne grunt żebyśmy się w zime od siebie nie odwracali na ulicy i będzie gites :))
ja swój cel zrobiłem 2k km zrobione ino jakies zakończenie i dobranoc :)
| 19:09 poniedziałek, 28 października 2013 | linkuj Devil masz rację grupa dalej istnieje, tylko każdy inaczej lubi katować kowadło :D
Lapec dobrze wiemy, że wy to po górach lubicie chodzić nie jeździć.
| 18:49 poniedziałek, 28 października 2013 | linkuj Lapec

Grupa w sumie się nie rozpadła, ale każdy z nas inaczej podchodzi do jazdy na rowerze i tym samym ciężko pogodzić trasy, aby każdemu było dobrze. Dlatego od dłuższego czasu ( mocniej rowerowa część ), kręciła sama. Sam dobrze wiesz, jak to czasami wyglądało ;) Czasami można by coś lajtowego pojechać, ale nikt czegoś takiego nie proponował, tym samym jeździliśmy sami.
lubie placki | 17:08 poniedziałek, 28 października 2013 | linkuj aaaa sry
Lapec
Gość | 17:07 poniedziałek, 28 października 2013 | linkuj bardzo żałuje że grupa się rozpierdoliła, cóż życie, fajnie że kręcicie dalej :)
PS: jak by który chciał na Siewierz jechać znam bardzo dobry skrót "ala Filip" przez Łazy :D

MonsteR
| 14:27 poniedziałek, 28 października 2013 | linkuj Thx za wspólny wypad :) Tego mi trzeba było, aby naładować się na kolejny tydzień :D
| 19:56 niedziela, 27 października 2013 | linkuj Dzx za wypad, nie pojechałem na Błędów to z wami się zabrałem :D

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa czaso