202 - Testowo na Matts Race Pro

d a n e    w y j a z d u 2.60 km 0.00 km teren 00:09 h Pr.śr.:17.33 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Merida Magnesium Elite
Niedziela, 10 listopada 2013 | dodano: 10.11.2013

Nastała chwila prawdy ;)

Wspólnie z Tomkiem, złożyliśmy układankę do końca. Jedzie, wsio się kręci, geometria nie wiele różni się od magnezu.

Co dziwne, należało skrócić łańcuch o 2 ogniwa oO Nie wiem, jakim cudem, ale zwyczajnie był za długi do tej ramy.

Kategoria Connex 920, Miasto, W towarzystwie

| 12:01 wtorek, 12 listopada 2013 | linkuj Wymieniasz ramy częściej niż ja....
| 13:12 poniedziałek, 11 listopada 2013 | linkuj speed

To nie finalna specyfikacja ;) Zmieniona będzie kierownica, bo trafił się Boplight o wadze 160g :D Inny będzie też napęd ; lżejszy, ale o tym w kolejnym odcinku.

Kolorystycznie tak mi się rower spodobał, że zostaje podstawowym. Magnez zostanie poskładany, ale chwilę to potrwa.
speed565
| 21:26 niedziela, 10 listopada 2013 | linkuj Hmm widelec, kierownica, tylna przerzutka przeniesione z magnezika. Czyżbyś dla niego planował inne części, w tym moją kierownicę?
gello1
| 19:54 niedziela, 10 listopada 2013 | linkuj ładny i Spinner pasuje(kolorem) :P
| 18:16 niedziela, 10 listopada 2013 | linkuj Dzięki Marik ;) Niebieskie dodatki musiały być, zakończyło się na pancerzach, śrubach w koronkach korby i końcówkach linek. Nie za dużo, aby pstrokato nie było.
Marik1982
| 18:10 niedziela, 10 listopada 2013 | linkuj Podoba mi się, świetna rama i te niebieskie pancerze ;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa kalne