203 - Zakupowo i odzwiedziny
d a n e w y j a z d u
23.00 km
0.00 km teren
01:04 h
Pr.śr.:21.56 km/h
Pr.max:0.00 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal
Rower:Merida Matts Race Pro
Wcześnie nakazano mi wyruszyć, ale w celach typowo rowerowych. Primo ; odebrać dla siebie napęd, później spotkać się z Darkiem, aby odebrać olej dla Tomka. Tak więc trasa Centrum-Brynów-Ochojec-Piotrowice-Stara Ligota-Brynów-Centrum.
Oj wymarzłem swoje, ale wszystko załatwione. Gdyby czas nie gonił, pewnie pojechałbym z Darkiem ... Jednak nie tym razem :(
Za to co zobaczyłem, to moje :] Karbon Look'a @ mtb. Pełny XTR, hample Formula i takie tam, bez ograniczeń, jak SID XX ...
Maszyna wyjebana w kosmos. Kolega nie ściga się, jeździ sam, bo tak lubi. Aż żal było wychodzić :( Po drugiej stronie wisiała szosa Ridley'a, za nie małą kasę ...
No ale, co miałem, odebrałem, podjechałem do Darka po olej, dla Tomka, co by się dalej z przechodzącymi 486 męczył :P
A w temacie zmian ; kaseta z PG-950 na GS-HG80-9, gdzie zyskam jakieś 80-100g. Dalej korba, zmiana FC-M442 na Truavativ Isis Drive ; zysk jakieś 80g. Łańcuch, hmm tu góra 10-20g. Czy zmiana Connex 920, na PC-991 się opłaci, nie wiem, zobaczymy.
I co ciekawe. Aby spasować hamulec z tarczą, musiałem zastosować adapter do tarczy 180mm. Pomimo, że tarcza 160. Merida pojechała po całości z mocowaniem tylnego hebla :/
Kategoria Connex 920, Miasto, W towarzystwie
komentarze
Po drugie to adapter założyłeś tył na przód. Ta wysunięta strona powinna być z przodu, żeby pasowało do standardu Post Mount. Jeśli poprzedni adapter też tak założyłeś to to był powód dlaczego nie pasowało.