devilek prowadzi tutaj blog rowerowy

Opowieści, dziwnej treści.

203 - Zakupowo i odzwiedziny

  d a n e    w y j a z d u 23.00 km 0.00 km teren 01:04 h Pr.śr.:21.56 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Merida Matts Race Pro
Poniedziałek, 11 listopada 2013 | dodano: 12.11.2013

Wcześnie nakazano mi wyruszyć, ale w celach typowo rowerowych. Primo ; odebrać dla siebie napęd, później spotkać się z Darkiem, aby odebrać olej dla Tomka. Tak więc trasa Centrum-Brynów-Ochojec-Piotrowice-Stara Ligota-Brynów-Centrum.

Oj wymarzłem swoje, ale wszystko załatwione. Gdyby czas nie gonił, pewnie pojechałbym z Darkiem ... Jednak nie tym razem :(

Za to co zobaczyłem, to moje :] Karbon Look'a @ mtb. Pełny XTR, hample Formula i takie tam, bez ograniczeń, jak SID XX ...





Maszyna wyjebana w kosmos. Kolega nie ściga się, jeździ sam, bo tak lubi. Aż żal było wychodzić :( Po drugiej stronie wisiała szosa Ridley'a, za nie małą kasę ...

No ale, co miałem, odebrałem, podjechałem do Darka po olej, dla Tomka, co by się dalej z przechodzącymi 486 męczył :P

A w temacie zmian ; kaseta z PG-950 na GS-HG80-9, gdzie zyskam jakieś 80-100g. Dalej korba, zmiana FC-M442 na Truavativ Isis Drive ; zysk jakieś 80g. Łańcuch, hmm tu góra 10-20g. Czy zmiana Connex 920, na PC-991 się opłaci, nie wiem, zobaczymy.

I co ciekawe. Aby spasować hamulec z tarczą, musiałem zastosować adapter do tarczy 180mm. Pomimo, że tarcza 160. Merida pojechała po całości z mocowaniem tylnego hebla :/


Kategoria Connex 920, Miasto, W towarzystwie


komentarze
devilek
| 23:07 środa, 13 listopada 2013 | linkuj Nie, nie ... Machnę fotkę tamtego adaptera i pokażę o co chodzi. Zupełnie, jakby adapter na przód. Podkładki nic by nie dały.
Krzychu22
| 23:03 środa, 13 listopada 2013 | linkuj za krótkie uszy bo pewnie nie dałeś podkładek jak teraz
devilek
| 19:15 środa, 13 listopada 2013 | linkuj Różnice pomiędzy adapterami ogarniam ;) Cały hamulec przełożyłem od Tomka, który używał go także na tyle, z tarczą 160 i za nic w świecie adapter nie pasował. Miał jakby za krótkie "uszy".

Adapter wiem, że źle założyłem, zobaczyłem to po dodaniu fotki :P Odwrócony już.
Krzychu22
| 11:58 środa, 13 listopada 2013 | linkuj Jak już pisali adapter przód a tył to są z reguły o rozmiar mniejsze, jeśli chodzi o IS. No i założony na opak, koniecznie go obróć.
speed565
| 09:46 środa, 13 listopada 2013 | linkuj To normalne, że na przód i tył są potrzebne inne adaptery z IS na Post Mount. Adapter 180 z przodu pasuje na 160 z tyłu. Patrząc na oko to co ty masz to bardziej adapter na tarczę 203 na tył.
Po drugie to adapter założyłeś tył na przód. Ta wysunięta strona powinna być z przodu, żeby pasowało do standardu Post Mount. Jeśli poprzedni adapter też tak założyłeś to to był powód dlaczego nie pasowało.
avacs
| 04:09 środa, 13 listopada 2013 | linkuj merida nie pojechala. Tak jest po prostu. Z tego co mi wiadomo "fabryczne" mocowanie jest na 140mm tarcze. Tak wiec zeby zalazyc wieksza tarcza trzeba miec adapter. I wlasnie ten adapter ktory z przodu robi Ci 180mm z tylu da tylko albo i aż 160mm chciaz to co my jezdzimy to jest wystarczajaco. To co napisalem opieram na doswiadczeniu z moim rowerem :) wiec moger sie mylic nie traktuj tego jako pewnik
Komentuj

Imię: Zaloguj się · Zarejestruj się!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa atome
Można używać znaczników: [b][/b] i [url=][/url]