207 - DPD + most i minus 156g ;)

d a n e    w y j a z d u 21.50 km 4.00 km teren 01:01 h Pr.śr.:21.15 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Merida Matts Race Pro
Piątek, 15 listopada 2013 | dodano: 15.11.2013

Piątek, piątuniek :D Do pracy wyjechałem już o 5:08, co nie często mi się zdarza. Na spokojnie mogłem dojechać, wypić poranną kawę 3w1 ...

Lajtowy dzień, to i nie odczułem 8 godzinnego pobytu w Chorzowie. Powrót dość sprawny, ale jakoś gorzej się kręciło, niż rano. Powodów brak, zwyczajnie wena do jazdy była raczej rano.

I kilka fotek z zmian na minus.

Zamiast PG-950, która waży 364g, wskakuje CS-HG80-9 :

Kierownica zmieniona z Author ACO-XC 600 ( 254g ) na Boplight :

Mostek, most aktualnie ... Ten sobie jeszcze poczeka trochę. Zamiast Pro XLT, tymczasowo będzie Ritchey, bo mocowanie kiery to OS. Tym samym na mostku zyskałem +40g. Foto nie ma , bo telefon padł :/ Zresztą, czego tu fotkę robić ?

No i łańcuch. Dochodzi zestaw dwóch PC-991, które ważą po 281g na sztukę, co daje -15g, w stosunku do Connex 920.

I nie, nie jestem Gramoliczykrupą, ale składam rower z głową, tak aby dobrze się na nim jeździło i nie kosztował mnie majątku.

Kategoria Connex 920, Miasto, Mieszane

| 21:51 sobota, 16 listopada 2013 | linkuj Aha ... Do zacisków Bolt-on nie mam przekonania. Nie zawsze zabiorę z sobą klucze, a nie mam ochoty wracać z buta, jakby co. Ładnie wyglądają, lżejsze, ale trzeba pamiętać o imbusie.
| 21:48 sobota, 16 listopada 2013 | linkuj Daj jakiś link do sztycy ;) Sztyca bez offsetu, nawet bardziej by mi pasowała, bo skróciła by pozycję.

Siodełko jest mega wygodne i tu jest problem, bo jest to 5 jakie sprawdzam i bardzo mi pasuje. Wygląda, jak wygląda i waży, ale swoje zadanie spełnia.
speed565
| 20:51 sobota, 16 listopada 2013 | linkuj Siodełko wiadomo kwestia gustu czterech liter.
Wymieniając sztycę np. na Turner zejdziesz lekko 120 gramów, jest niebieska do wyboru a wydasz tylko 81 zł z przesyłką. Wada to brak offsetu.
Do tego jak jeszcze chcesz to Bolt-on komplet 36zł i waga <70 gramów.
Lapec | 13:04 sobota, 16 listopada 2013 | linkuj nieźle nieźle i nawet kupa kasy Ci została :D
| 10:31 sobota, 16 listopada 2013 | linkuj Do ich projektów, to mi jakieś 4kg brakuje :P I dokładnie, jak piszesz, najłatwiej będzie urwać na sztycy i siodełku. Tak, średnica tutaj, to już standard 27.2. Natomiast kółka ... Są lżejsze, niż poprzednie, ale swoje ważą. Aczkolwiek zadowolony jestem, bo wyszła mi ta składanka znacznie lepiej, niż rower na Magnesium Elite.
speed565
| 08:55 sobota, 16 listopada 2013 | linkuj Weight weenie !! :P Do wymiany pozostała jeszcze sztyca (teraz już chyba normalna średnica) i siodełko. No i najcięższe z tego całego będą niedawno kupione koła.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa kuibe