214 - Interesy ... Coś się skończyło :(

d a n e    w y j a z d u 28.60 km 0.00 km teren 01:25 h Pr.śr.:20.19 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Merida Matts Race Pro
Sobota, 23 listopada 2013 | dodano: 23.11.2013

Początkowo w kierunku Sosnowca, aby dostarczyć SLX'a na tył, który mi tylko leżał ; jakoś nie miałem wizji zamontowania go w zamian za szaraka. Prawie nówka, ładny z wyglądu, ale oklepany, nie klasyczny :P Niech służy.

Powrót do bazy, chwila zastanowienia się i jednak pakuję ... Spakowałem i zawiozłem Magnesium Elite do nowego właściciela. Szkoda mi trochę, bo to w pewnym sensie rarytas, ale 3 rowery to za dużo, a w totka nie wygrałem :/ Miałem poskładać rower na tej ramie, ale byłby on właśnie trzecim do kolekcji jeżdżących. Nie mam po pierwsze gdzie ich trzymać, po drugie zawsze widziałbym coś do wymiany.

Merida Magnesium Elite @ Stożek 2013.

Race Pro mi spasowała i zostaje na dłużej ( tak myślę ;) ) Jest szpetna jak noc, w porównaniu do Magnesium Elite, ale na kolorach się nie jeździ. Pozostałe części z magnezika przełożę do roweru Sabiny i coś z niego się zrobi.

Kategoria Miasto, PC-991, W towarzystwie

| 10:03 niedziela, 24 listopada 2013 | linkuj Monster

Coś w tym jest, bo mam 4 pary rękawiczek :D

Marik

Nie zmieniłbym magnezu na inną, gdyby nie brak mocowania tarczy. Długo jeździłem na v''kach, ale przy jeździe w każdych warunkach, doceniłem możliwości spowalniaczy tarczowych ;)
Marik1982
| 07:41 niedziela, 24 listopada 2013 | linkuj Race Pro zostaje na dłużej powiadasz, pewnie za jakiś czas trafi się coś kolejnego (rama) i znowu zmienisz ;p
MonsteR
| 23:38 sobota, 23 listopada 2013 | linkuj Zmieniasz te rowery jak rękawiczki :D

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa jlrek