215 - Nauka jazdy vol. 2

d a n e    w y j a z d u 36.00 km 12.50 km teren 02:07 h Pr.śr.:17.01 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Merida Matts Race Pro
Niedziela, 24 listopada 2013 | dodano: 24.11.2013

Kolejny trening podjazdów i zjazdów. Tym razem, dołączył także Filip i w trójkę pomknęliśmy w kierunku hałdy na Murckach, a następnie celem była hałda w Kostuchnie.

Nie był to najlepszy wybór na aktualną pogodę, ale jak się powiedziało A, to trzeba powiedzieć B. Na powitanie, pokonał nas podjazd na pierwszą hałdę ... Żaden z nas, nie wjechał na szczyt, ledwo co wdrapaliśmy się na 3/4 wysokości. Filip kręcił w miejscu, Tomek sprawdzał jak upada się na bok ;) Ja jakoś wjechałem.

Następnie udaliśmy się w pobliskie drzewka, aby oblać "zdobycie szczytu". Chwila na rozmowy i zjeżdżamy w dól, w kierunku drugiego celu ; hałdy w Kostuchnie. Początkowo mieliśmy ją olać i jechać inaczej, ale ...

Przez las docieramy na miejsce i ukazuje się podjazd. Raz, drugi, trzeci i ślisko :/ Kolejna próba udana i wjechane. Na górze chronimy się w dziupli, gdzie prawie nie wieje i jest cieplej. Chwila odpoczynku i ruszamy w trasę powrotną.

Opcje są dwie ; albo wracać, tak jak przyjechaliśmy, albo pokonać własny strach i zjechać w dół za chłopakami. Kręciłem się dobre kilka minut i w końcu zjechałem, to czego nie potrafiłem, gdy było sucho, bez wietrznie i w ogóle ;)

Dalej obok Sopelka, przez Podlesie i Piotrowice, Brynów do domu.

I Tomek na błotnym zjeździe :

Dzięki ;)

Kategoria Miasto, Mieszane, PC-991, W towarzystwie

| 17:06 poniedziałek, 25 listopada 2013 | linkuj Monster

Starczyło się tylko przełamać, co próbowałem już wcześniej z marnym skutkiem ;) Dzięki za mobilizację :D
MonsteR
| 06:47 poniedziałek, 25 listopada 2013 | linkuj Thx za wyjazd :p Jak widzisz nie taki zjazd trudny jak go malują :D Następnym razem już bez klamek będziesz zjeżdżał :D
| 18:28 niedziela, 24 listopada 2013 | linkuj Kolejny raz już zjadę bardziej pewnie ;)
| 18:21 niedziela, 24 listopada 2013 | linkuj W końcu zjechałeś więc teraz bez klamek i w ciemno będziesz kolejny raz zjeżdżał
| 17:58 niedziela, 24 listopada 2013 | linkuj Ciekawie było, błoto okej deszczu już nie

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa hwala