221 - Dorotka w górę, w dół i na około.

d a n e    w y j a z d u 44.90 km 11.00 km teren 02:21 h Pr.śr.:19.11 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Merida Matts Race Pro
Niedziela, 1 grudnia 2013 | dodano: 01.12.2013

Ostatnio tradycją stały się nasze niedzielne spotkania, aby nadal podtrzymywać formę. Na starcie jak zawsze niezawodni Filip, oraz Tomek.

Tym razem za cel obraliśmy sobie wzgórze Św. Doroty, na które docieramy standardową trasą, która prowadzi przez Siemianowice, Dąbrówkę Wielką. Później kawałek czerwonym szlakiem i zaczynamy podjazd na górę. Tam chwila przerwy, kręcimy się po okolicznych zjazdach, po czym robimy koło i wracamy znowu na Dorotkę, aby zaliczyć jeszcze jeden zjazd i udać się w kierunku powrotnym przez Czeladź i Pszczelnik. Na wysokości Placu Alfreda rozstajemy się i jadę do bazy, a Filip odprowadza jeszcze kawałek Tomka.

Kategoria Connex 920, Lasy, Miasto, Mieszane, W towarzystwie

| 08:17 wtorek, 3 grudnia 2013 | linkuj Mam taką nadzieję...
| 21:06 poniedziałek, 2 grudnia 2013 | linkuj amiga

W aktualnych warunkach ta górka nadaje się jedynie do zjeżdżania. Nikt z nas nawet nie próbował wjechać do góry. Na kolejną niedzielę oczywiście coś planujemy i oby nic Ci nie wypadło.
| 21:02 poniedziałek, 2 grudnia 2013 | linkuj Ciekawy podjazd... może w końcu tam dotrę... szkoda że w niedzielę musiałem odpuścić
| 22:08 niedziela, 1 grudnia 2013 | linkuj Chcesz to mam ... Alexrims DM24 + Sram 9.0, oddam za 45.
| 21:12 niedziela, 1 grudnia 2013 | linkuj Kółko kupić ino zostaje, oponka czeka już
| 20:22 niedziela, 1 grudnia 2013 | linkuj Dzięki chłopaki ;]

Filip rób ten rower, bo kolejnym razem możesz wrócić z buta :P
| 20:17 niedziela, 1 grudnia 2013 | linkuj Do slicka dołożyłem koło jak jajko ciekawe co następnym razem będzie :D
Idę z duchem postępu niszczyciela sprzętu :P
MonsteR
| 19:59 niedziela, 1 grudnia 2013 | linkuj Dzięki za kolejne udane wspólne kręcenia i do następnego :D

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa chnaw