226 - DPD - Przetrwałem

d a n e    w y j a z d u 18.00 km 4.00 km teren 01:03 h Pr.śr.:17.14 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Merida Matts Race Pro
Piątek, 6 grudnia 2013 | dodano: 06.12.2013

Tym rowerzystom, którzy dzisiaj nie wyjechali, nie dziwie się. Sam zacząłem się zastanawiać w połowie drogi, dlaczego, po co i czy całkowicie jestem normalny ?

Droga do pracy, to walka z wiatrem, zamarzniętymi kałużami, oblodzonymi chodnikami i ścieżkami rowerowymi. Wjazd do lasu uratował, przed wiatrem, ale czekała mnie tam przeprawa po zmrożonej warstwie śniegu.

Powrót chwilowo w śnieżycy, dalej to omijanie poboczy dróg, aby dojechać w jednym kawałku. Ujmując dzisiejszą jazdę jednym słowem : masakra.

Kategoria Connex 920, Miasto, Mieszane

Irek34
| 12:18 sobota, 7 grudnia 2013 | linkuj Wczoraj to był ogień i fajne doświadczenie a powrót to już miałem wiatr w plecy.
| 07:58 sobota, 7 grudnia 2013 | linkuj Niektórzy to mają do tego stosunek letni, chętni by nas pozbyli się z drogi choć te same prawa na drodze mamy! Poskładam i wskakuje na rower ponownie, mało interesi mnie pogoda byle by nie lało
| 06:51 sobota, 7 grudnia 2013 | linkuj Też staram się dojechać do pracy w każdych warunkach, czasami właśnie w takich jakie mieliśmy wczoraj. Jak mawiają nie ma złej pogody na rower, jest tylko źle ubrany rowerzysta ... Wczoraj ubiór nie miał nic do znaczenia ;)

A trenażera nie potępiam, o ile km z niego nie są wpisywane w przejechany dystans.
mysza71
| 22:24 piątek, 6 grudnia 2013 | linkuj Rozumiem co myślisz...rozumiem co czujesz...jeżdżę 360ni w roku i nie ważne czy śnieg, mróz,ulewa czy deszcz ,do pracy dojechać muszę a na dodatek jeżdżę w maratonach MTB. Pomału też nastawiam się na krytykę w moim kierunku bo jako nieliczna z kobiet wsiądę na trenażer to jest mój trening czyli zarzynanie :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa erzep