228 - Nie lubię poniedziałków

d a n e    w y j a z d u 18.30 km 4.00 km teren 01:06 h Pr.śr.:16.64 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Merida Matts Race Pro
Poniedziałek, 9 grudnia 2013 | dodano: 09.12.2013

A już szczególnie nie lubię poniedziałków, kiedy to mam wyjechać chwilę po 5 rano i deszcz pada. Cała droga w deszczu, końcówka z dodatkiem błota i resztek śniegu, który zmienił się w lód.

Po cichu liczyłem, że w ciągu dnia deszcz ustanie, ale się przeliczyłem ; powrót znowu w deszczu. Przemoczony i obklejony piaskiem, błotem i czym tylko się da, zawitałem jeszcze na umówione spotkanie w Bikershop. 10 minut i problem adaptera rozwiązany.

Kategoria Connex 920, Miasto, Mieszane, W towarzystwie

| 08:22 środa, 11 grudnia 2013 | linkuj Nie zawsze mamy to co chcemy, ale na tym polega życie :)
| 19:23 wtorek, 10 grudnia 2013 | linkuj Dzisiaj pogoda faktycznie dopisała ;) Aczkolwiek rozkład dnia nie pozwalał na jazdę ciut dłuższym odcinkiem w drodze powrotnej.
| 14:50 wtorek, 10 grudnia 2013 | linkuj Za to dzisiaj nie pada :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa zejez