229 - Wylajtowany Mikołaj

d a n e    w y j a z d u 18.10 km 4.00 km teren 00:55 h Pr.śr.:19.75 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Merida Matts Race Pro
Wtorek, 10 grudnia 2013 | dodano: 10.12.2013

W tym roku Mikołaj trochę spóźniony, ale za to o wadze 185g :D Wymieniłem sztycę Merida X-Mission na Gub Ultralight. Miał być Turner, ale skusiła mnie waga. Ciężki nie jestem, więc powinna spełnić swoje zadanie. Zysk wagowy to równe 151g i jednak komponuje się kolorystycznie. Chyba najtańsza możliwość zejścia aż o tyle z wagi. Dzięki Łukasz za trop.

Mógłbym ją jeszcze odchudzić, bo 350mm to dla mnie za dużo tutaj ; pomyślimy ;)

A trasa dzisiaj standardowa, czyli DPD. Pomimo świetnej pogody, czas nie pozwolił na więcej.

Kategoria Connex 920, Miasto, Mieszane

| 19:03 środa, 11 grudnia 2013 | linkuj amiga

Jakby to powiedzieć rozwijam się rowerowo ( sam stwierdziłeś, że zmieniam ramy częściej, niż Ty ) ;) Owszem, nie przeszkadza mi waga 12.XX, ale z wagi 10.XX byłbym bardziej zadowolony :P Ciut więcej zacząłem wymagać od roweru, niż kiedyś ; nie wystarcza mi już tylko, aby dowiózł mnie z miejsca A do B.

Miło, że się podoba.

ps. także mogłeś dalej na staruszku jeździć :D
| 08:36 środa, 11 grudnia 2013 | linkuj Masakra... a jeszcze rok temu Nie przeszkadzała Ci waga roweru :) - niemniej fajnie wygląda
| 21:02 wtorek, 10 grudnia 2013 | linkuj Miała taka być ... Finalnie padło na niebieską i nie żałuję ;)
speed565
| 20:39 wtorek, 10 grudnia 2013 | linkuj A jeszcze w niedzielę mówiłeś, że będzie czarna :P

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ijesz