231 - DPD

d a n e    w y j a z d u 18.90 km 4.00 km teren 00:54 h Pr.śr.:21.00 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Merida Matts Race Pro
Czwartek, 12 grudnia 2013 | dodano: 12.12.2013

Wyjazd o 5:20, powrót o 18:50, a nakręcone tylko 18km ... Niech żyje okres świąteczny. Jutro pewnie ciąg dalszy.

A pogoda to przechodzi już sama siebie ; początek tygodnia deszcz, później słoneczko, a dzisiaj widoczność w terenie na 20 metrów. Co będzie jutro wolę nie wiedzieć, przekonam się na własne ( mam nadzieję ) tylko oczy.

Kategoria Connex 920, Miasto, Mieszane

| 21:32 piątek, 13 grudnia 2013 | linkuj speed

W okularach to sobie jazdy nie wyobrażam, gdy takie warunki panują.

Rano za zimno na jesienny ubiór, po południu na niego za ciepło, a wieczorem znowu trzeba zestaw zimowy zakładać. Tym sposobem wożę wszystko z sobą.
| 12:09 piątek, 13 grudnia 2013 | linkuj hehe... widzę, że nie tylko mnie te wahania pogodowe denerwują..., nawet do końca nie wiadomo jak się ubrać...
speed565
| 08:53 piątek, 13 grudnia 2013 | linkuj Oj znam ten ból z mgłą. Ja jechałem szosą więc nawet nie mogłem uciec na chodnik. Do tego non stop miałem zaparowane okulary od środka. Przy przejeździe z Nikiszowca na 3 Stawy nieco się bałem, czy jakieś auto z naprzeciwka mnie przy wyprzedzaniu nie skosi.
Lapec | 21:43 czwartek, 12 grudnia 2013 | linkuj sko(g)k śląski pozdrawia rowerzystę :P

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa akzes