232 - DPD i pusty sklep

d a n e    w y j a z d u 23.70 km 4.00 km teren 01:15 h Pr.śr.:18.96 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Merida Matts Race Pro
Piątek, 13 grudnia 2013 | dodano: 13.12.2013

Do pracy i z pracy. W drodze z pracy, podjechałem jeszcze do Mbike Katowice ... Jak się nie zadzwoni wcześniej, to nie ma po co jechać. Chciałem zaciski do kół, to były, ale dwa przednie i jeden różowy, a drugi złoty :D Pytam o tarczę hamulcową i owszem jest, ale w Krakowie ; powód do nabicia kilometrów ?

Staram się ten sklep w sensie stacjonarnym omijać i kolejny raz się zniechęciłem. Bajzel totalny na półkach. Jedyne w czym można wybierać ( względnie ), to opony i buty. Dodatkowo sprzedawca po wejściu, zamiast się przywitać, to wolał dalej telefonicznie się umawiać na wieczornego browara.

Moja noga więcej tam nie stanie !

Kategoria Connex 920, Miasto, Mieszane

| 14:16 sobota, 14 grudnia 2013 | linkuj No to pojechane ... :P
| 13:59 sobota, 14 grudnia 2013 | linkuj Stara się nie nadaje, masakra z tym. Sam nie zbijam, wiem jak ale prędzej amor zniszczę niż zbije. A szkoda nowego :P
| 13:53 sobota, 14 grudnia 2013 | linkuj Rowery owszem składam ... Ale tylko swoje ;) I mam cosik do wymiany w swoim, wiec z czasem dziś kiepsko.

Weź zbij tą nową bieżnię i nabij starą z xcr''a, skoro stery masz takie same.
| 13:43 sobota, 14 grudnia 2013 | linkuj Chce to się pobaw za mnie, zapraszam
| 13:41 sobota, 14 grudnia 2013 | linkuj Nie rób problemu z powodu bieżni, bo to 30 minut roboty, z browarkiem w ręce :P
| 13:01 sobota, 14 grudnia 2013 | linkuj Kuźwa złą bieżnię mi wbili mówię stery z VP i dokładny model, wiem czemu nie pasuje mi i mam luzy kurwa :/
| 11:35 sobota, 14 grudnia 2013 | linkuj Ceny może i w Bikershop wyższe, ale mają często to czego nie ma w innych sklepach. Mam kartę klienta, więc zawsze mam rabat i cenowo często wychodzę lepiej, niż u konkurencji, a z obsługą nie mam u nich problemów.

Unisport nie jest zły, ale często to co się chce leży w sklepie w Chorzowie ... Plus za obsługę, natomiast minus i to ogromny za wspomnianą przez Ciebie stronę internetową.
| 08:49 sobota, 14 grudnia 2013 | linkuj Cóż w Unisporcie też posuchy mają. Kierę chciałem i nie mieli nic ciekawego, więc zamówienie poszło, a stronkę to mają nieaktualną ciekawe w ogl po co im ona jak nie zamierzają obecnie jej prowadzi nawet !? Bikershop mam mieszane uczucia wszystko przez ceny wyższe niż u konkurencji, a i obsługa tak sobie.
| 22:13 piątek, 13 grudnia 2013 | linkuj Jakoś z bikershop wychodzę zawsze z tym, czym chcę. Jutro sprawdzę firmowy sklep Meridy, bo klocków szukam ( mają być metaliki i według ich strony są ). Z Unisport też mam mieszane uczucia, ale jest znacznie lepiej, niż w Mbike.

Końcówki, końcówkami, ale sorry, że gość szuka po półkach dwóch zacisków, po czym wyciąga dwa na przód.

ps. Tomek w niedzielę nie może. Ja jeśli już, to pojadę na hałdę w Murckach, aby klocki dotrzeć.
| 21:55 piątek, 13 grudnia 2013 | linkuj Dodzwonić się do nich też ciężko, w każdym sklepie teraz ciężko z częściami. Końcowki mają i dlatego taki bajzel jest

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa zywal