233 - Zakupowo z Tomkiem po mieście

d a n e    w y j a z d u 14.70 km 0.00 km teren 00:51 h Pr.śr.:17.29 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Merida Matts Race Pro
Sobota, 14 grudnia 2013 | dodano: 14.12.2013

Z rana spotkanie z Tomkiem i udajemy się w celach zakupowych, różnych ... Od świeczek, poprzez kocyki i kołki na klamkach kończąc itp ;)

Zawitaliśmy do Decathlon XS, IKEA, później Bikeatelier. Tomek finalnie nabywa nową klamkę i hamulce całkowicie odżyją ;) Chwilę później żegnamy się i jadę do Unisport, ponieważ wcześniej nie znalazłem tego co chciałem. Wychodzę zadowolony, ale uboższy o 57 zł z metalikami XTR. Trochę posiedziałem w domu i nie dawał mi spokoju post, który kiedyś napisał Łukasz, a tym samym stał się on ( post oczywiście ;) ), natchnieniem do poszukiwań.

Jest ok ?

Brakowało mi sportowego siodełka. Czytałem, szukałem i spodobało mi się Selle Italia Shiver. Mam i zobaczymy, jak się będzie sprawować.

Dalej wymiana klocków z kolejnych Aligator na metaliki Accent ( odpowiednik XTR ). Aligator zawiódł mnie znowu .

No i wspomniane wcześniej kołki ... Zestaw na dwa buty mtb to około 25zł. My kupiliśmy na pół zestaw 12 kołków + klucz za 4 zł :D Wkręty niby do butów piłkarskich, ale idealnie pasują do naszych.

Jak ktoś zainteresowany, to można nabyć w katowickim Decathlon XS zestaw metalowych, 12 sztuk w cenie 1zł ;) Wysokość 18mm.