239 - Spotkanie na hałdzie

d a n e    w y j a z d u 37.40 km 15.00 km teren 01:57 h Pr.śr.:19.18 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Merida Matts Race Pro
Niedziela, 22 grudnia 2013 | dodano: 22.12.2013

Spotkanie powiedzmy, że opłatkowe ;) W tradycyjnym składzie ( prawie od początku ), spotkaliśmy się na hałdzie w Kostuchnie. Początkowo dojechałem tam tylko z Tomkiem, następnie dołączyli Filip i na chwilę Klaudek. Trochę czasu w dziupli, która chroni od wiatru i kolejne podejście do zjazdu ; tym razem znacznie mniej się kręciłem na górze :P

Później latarkowy powrót ulicami i lasami, z przerwą nie daleko drewutni. Posiedzieli, pogadali, życzenia poskładali i tyle na dzisiaj. Rower do całkowitego czyszczenia.

Kategoria Connex 920, Lasy, Miasto, W towarzystwie

| 21:51 niedziela, 22 grudnia 2013 | linkuj Dzięki i do następnego, jeśli wypali next niedziela to sami pojedziemy chyba, że zaś kogoś zwerbuje
| 21:40 niedziela, 22 grudnia 2013 | linkuj To co Ja mam powiedzieć jak twój brudny: Ujebany chyba to za mało

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa takja