245 - Opuszczona szkoła

d a n e    w y j a z d u 40.10 km 3.00 km teren 01:50 h Pr.śr.:21.87 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Merida Matts Race Pro
Niedziela, 29 grudnia 2013 | dodano: 29.12.2013

Kończąc ten rok rowerowy ( no prawie kończąc ;) ), postanowiłem aby pojechać i zrobić coś innego, niż zawsze. Nie zjeżdżać z hałdy, nie szlajać się po lasach ... Od dłuższego czasu interesował mnie temat opuszczonych budynków, które mają coś w sobie. Szukałem, szukałem i w pobliżu znalazłem opuszczony budynek zespołu szkół technicznych w Czeladzi.

Ekipa na wyjazd zacna i w składzie Irek, Darek, oraz Filip ruszyliśmy na podbój nieznanego. Po małych problemach ; min. pomyliliśmy szkoły, dojechaliśmy na miejsce.

Szkoła została zamknięta według danych, znalezionych w internecie w 2005 roku. Pomieszczenia zachowane są dość dobrze, budynek z zewnątrz nie kusi, ale w środku jest co fotografować ;) Bezdomnych brak, chociaż widać ślady użytkowania miejsca, w postaci znalezionych butelek po Dębowe Mocne :P

Wejście nie było trudne, do środka dostaliśmy się przez dziurę w zamurowanym oknie i tak zaczęła się nasza fotograficzna przygoda.

Jakby ktoś chciał odwiedzić to miejsce, to podaję dane nawigacyjne GPS :

50.30838, 19.0716

Po nauce w szkole ;), udaliśmy się do Będzina odwiedzić tamtejszy zamek, oraz posilić się tym i tamtym. W między czasie Kellys Irka przeszedł mały serwis, który każdy z nas widział inaczej. Finalnie Irek miał nadal na czym jechać :P

Z Będzina do Sosnowca, przez Pogoń, dalej na stawiki :

Posiedzieli, pogadali i czerwonym szlakiem w kierunku Milowic, następnie Dąbrówka Mała i Bogucie ...

Dzięki Panowie za wyjazd :)

Kategoria Connex 9sG, Miasto, Mieszane, W towarzystwie

stud | 14:33 sobota, 17 stycznia 2015 | linkuj nie daleko tej szkoly jest jeszcze jeden wiekszy budynek tejze szkoly tez opuszczony
Gość | 14:32 sobota, 17 stycznia 2015 | linkuj OK
Gość | 11:32 piątek, 7 lutego 2014 | linkuj Hey Kolego!
Którym okienkiem weszliście do budynku ? Dzisiaj tam byłem i wszystkie zabite deskami ;]
| 17:43 niedziela, 29 grudnia 2013 | linkuj Dzx za wypad, kurna brakło 7km do 9kkm, jakoś sobie to muszę odbić
| 17:43 niedziela, 29 grudnia 2013 | linkuj Wygospodarowałem sobie 15 minut ;)

Dzięki również, w końcu udało się razem przejechać więcej, niż 5km :) I czekam na Twoje fotki.
| 17:13 niedziela, 29 grudnia 2013 | linkuj Kiedy miałeś czas aby zrobić wpis... :)
Dzięki za wycieczkę :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa kjakw