13 - Już prawie - DPD

d a n e    w y j a z d u 19.60 km 4.00 km teren 01:00 h Pr.śr.:19.60 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Merida Matts Race Pro
Czwartek, 16 stycznia 2014 | dodano: 16.01.2014

Już prawie weekend i wielce mnie to cieszy, bo nie trzeba będzie jechać daremną trasą DPD ... Będę mógł za to ( w weekend ), wstępnie zaplanować sobie nową trasę DPD, ponieważ w okolicach kwietnia firma zmienia adres, a ja zmienię trasę. Część oddziału wyprowadza się już z końcem stycznia, mnie to czeka trochę później.

Kilometrów wiele nie przybędzie, jak teraz mam 100 na tydzień @ DPD, tak będzie z 130, może minimalnie więcej. Znając życie znajdę różne trasy, w wariantach na około, oraz wariant zaspałem, czyli trzeba być szybko.

Z innych spraw, to w sobotę chcemy z Sabiną, zrobić rower z czegoś ... Rower, jak rower, ma dwa kółka, korbę itp. Ale waży 18kg, co z pewnością przekłada się na możliwości przemieszczania się nim, co głównie czyni jego właścicielka.

Zamiast uginacza, wsadzimy SW7 z odpowiednim ciśnieniem, stalowe przednie koło, zmienimy na MTR. Opony wagowo rodem z DH, zastąpią Conti RK, przednią tarczę zastąpi v'ka marki Avid. A dodatkowo jeśli przerzutka będzie chciała współpracować, to zawita tam napęd 3 x 9. Zobaczymy ;)