14 - Titan 100 @ 80 + kurs tu i tam

d a n e    w y j a z d u 23.10 km 4.00 km teren 01:05 h Pr.śr.:21.32 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Merida Matts Race Pro
Piątek, 17 stycznia 2014 | dodano: 17.01.2014

Nie samą pracą człowiek żyje, więc patrzałem zrobić, co trzeba i do domu ;) W czasie powrotu jeszcze odwiedziłem Tomka, aby pożyczyć skuwacz. Po powrocie motałem się z kąta w kąt, aż w końcu zabrałem się za to co powinienem zrobić już po przywiezieniu RST Titan do domu.

Z pomocą przyszedł Kamil, a dalej to chwila na fajkę i browarek + wyciągnięcie odpowiednich narzędzi :D

Na zdjęciu dokładne nie widać, ale Titan ma także uszczelki olejowe ; miła zmiana po SW7 ;)

No i jest sprężyna negatywna, która znajduje się pod komorą powietrzną. Do fabrycznej dodałem 2.5cm odbojnika z SW7 i skok spadł z 100 do około 80mm ; golenie wyciągnięte na 110mm. Poprzednio było 100mm skoku, golenie prawie na 130mm, co trochę mi zaburzyło geometrię roweru.

I napompowany, golenie wystają na 110mm :

Kolejny amor rozpracowany ;) Wielkiej filozofii nie by było.

Kategoria Miasto, Mieszane, PC-991, W towarzystwie

| 14:03 poniedziałek, 20 stycznia 2014 | linkuj gello1

To z całą pewnością pomoże SW7 ;) Nie wiem, jak w Twoim, ale u mnie w SW7 mam wrażenie, że olej w tłumiku jest za gęsty. Pewnie wymiana by pomogła, tylko że tłumik wygląda na rozbieralny jeden raz :D
gello1
| 19:41 niedziela, 19 stycznia 2014 | linkuj Ja w SW7 będę robił tunink.
Zainstaluje simeringi olejowe, gąbeczki i kurzówki te co są i w dolne golenie pójdzie olejek do zawieszeń.
Patrzyłem na budowe starych SIDów .
Musze tylko rozebrać zmierzyć średnicę jakie simeringi można by osadzić i będzie miał kąpiel otwartą.
I przez to będzie bardziej szczelny.
| 10:00 sobota, 18 stycznia 2014 | linkuj Powiedzmy, że dom Tomka miałem po drodze z pracy ;)

A jeśli ktoś by szukał instrukcji, opisów itp to wiele sprzętów rowerowych znajdzie tutaj --> http://endurorider.pl/ Polecam !
| 06:38 sobota, 18 stycznia 2014 | linkuj Mogłeś mówić, mam skuwacz, a miałbyś bliższej

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa oduma