38 - Serwisowo, testowo
d a n e w y j a z d u
16.30 km
0.00 km teren
01:03 h
Pr.śr.:15.52 km/h
Pr.max:0.00 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal
Rower:Merida Matts Race Pro
Czyli zalałem :D Nie, nie formę, a RST Titan AIR-RL. Jego praca mi w sumie odpowiadała, ale jeśli można poprawić to dlaczego nie. Głównie chodziło mi o lepszą czułość na małych nierównościach. Szybki wypad z Tomkiem do sklepu, gdzie każdy kupuje swoje specyfiki i kierunek baza.
W celu usprawnienia pracy, użyłem :
Jak widać taterka, ręczniki papierowe, taśma teflonowa, strzykawka, oraz olej do amorków RS 10WT.
Cała operacja nie była skomplikowana, najwięcej czasu zabrało wyczyszczenie goleni z smaru. Z pomocą przyszedł patyczek, aby nie pozdzierać ślizgów.
Aktualnie całość pracuje na jednym uszczelnieniu dorobionym ( lewa goleń ), prawa posiada fabryczną uszczelkę pod regulacją tłumienia. Nie ma dołożonych gąbek olejowych, ale jeśli całość się sprawdzi, to zainwestuję w odpowiednie pod golenie 32mm. Do goleni poszło po równe 10ml oleju.
Uszczelki kurzowe sobie radzą, a amorek działa zauważalnie lepiej na tym samym ciśnieniu.
Kategoria Miasto, PC-991@2, W towarzystwie
komentarze
Wcześniejsza Tora w takich samych odstępach była serwisowana i ani razu nie było syfu w środku czy wytarcia na goleniach.
To nie są delikutaśne Foxy.
Z ciekawości można zapytać o cene RS?
Spinner też ładnie pracuje jak nie ON