49 - DPD

d a n e    w y j a z d u 17.30 km 3.00 km teren 00:48 h Pr.śr.:21.62 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Merida Matts Race Pro
Czwartek, 27 lutego 2014 | dodano: 27.02.2014

Z "rana" na szybko do pracy, bo o mały włos, nie zaspałem na godzinę 12 ... Później kocioł, jak zawsze pod koniec miesiąca i sprint do bazy, na spotkanie z Irkiem i Filipem. Chwila rozmowy, rower Irka ląduje u mnie na serwis, parę ustaleń i koledzy w swoje strony, a ja do swoich obowiązków.

Do zrobienia :

- wymiana oleju w RS Recon Silver TK
- czyszczenie i smarowanie sterów
- kompletne czyszczenie napędu
- zmiana ogumienia przód z tyłem
- przekładka klocków hamulcowych i regulacja przedniego zacisku
- czyszczenie i smarowanie suportu na łożyskach zewnętrznych
- * ewentualne roznitowanie CS-HG62 i założenie nowej koronki

Chyba wszystko, o czym pamiętałem ;) Jutro na Glock'u do pracy, więc zobaczę co tam piszczy.

Kategoria Miasto, Mieszane, PC-991, W towarzystwie

| 22:19 czwartek, 27 lutego 2014 | linkuj Cudów nie będzie, to prawie nowy rower i to dobrej klasy, więc nie sądzę, abym coś jeszcze znalazł.
| 21:32 czwartek, 27 lutego 2014 | linkuj ciekawe co jeszcze wykryjesz !? Sherlock Holmes na kole

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa miesc