50 - Pożyczony

d a n e    w y j a z d u 23.80 km 3.00 km teren 01:10 h Pr.śr.:20.40 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Inne
Piątek, 28 lutego 2014 | dodano: 28.02.2014

Zabrałem na jazdę testową rower Irka, aby sprawdzić co i jak, przed planowanym serwisem. I w sumie do zrobienia doszły jedynie hamulce, bo aktualnie ich możliwości pozostawiają wiele do życzenia. Natomiast faktycznie warto rozpatrzyć wymianę jednej koronki kasety, ponieważ płynność schodzenia łańcucha w jednym miejscu, nie jest idealna, a sama koronka już dość zmęczona.

Sam rowerek świetnie jeździ, spodobał mi się układ zębatek 42-32-24 i kaseta 10s z tyłu, za to kompletnie nie pasuje mi skok dźwigni manetek Deore Dyna-Sys ; strasznie twarde.

Po pracy jeszcze na chwilę do Tomka, aby się poradzić ( co dwie głowy ... ), ale i tak stanęło na tym, co już wcześniej wymyśliłem.

Kategoria Miasto, Mieszane, W towarzystwie

| 06:37 sobota, 1 marca 2014 | linkuj Ja ci mówiłem o hamulcach, że jakoś dziwnie hamują
| 21:18 piątek, 28 lutego 2014 | linkuj Kierownica, jak kierownica. Ot ma większy kąt gięcia i tyle ; pierdołek się czepiasz. Dziwi mnie to, że Irek nic nie wspominał o hamulcach, których prawie że nie ma. O ile przedni jeszcze jakoś działa, to o zablokowaniu tylnego koła można zapomnieć, a hamulce nie są zapowietrzone.
| 20:38 piątek, 28 lutego 2014 | linkuj Dziwnie wygięta jest szczególnie przy gripach
| 20:24 piątek, 28 lutego 2014 | linkuj Sama kierownica mi nie przeszkadzała. Ale na powitanie bym wywalił podkładki z pod mostka, mostek na minus. Wrażenie miałem, jakbym jechał na rowerze turystycznym.
| 20:14 piątek, 28 lutego 2014 | linkuj A jak wrażenia z kierą? Trochę dziwna pozycja

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa mocse