52 - Pożyczony odjechał
d a n e w y j a z d u
19.00 km
3.00 km teren
00:56 h
Pr.śr.:20.36 km/h
Pr.max:0.00 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal
Rower:Inne
Odjechał, odjechał w siną dal, a wraz z nim jego użytkownik, mam nadzieję, że zadowolony.
Trasa dom - praca - dom, finalne czynności serwisowe w rowerze Irka, oraz mała naprawa u mnie, po sobotnim upgrejdowaniu :P
Dzisiaj ostatni raz na Kellys Glock, pojechałem, sprawdziłem co jeszcze trzeba by dopracować, aby właściciel był zadowolony z efektów pracy. Mała regulacja tylnej przerzutki, końcowe psiknięcie Brunox'a na golenie i odjechał ( w końcu z sprawnymi hamulcami ). Kolejny serwis ustalony za 2000km, aby nie przegiąć, bo z napędu może coś jeszcze się uratuje.
A było to tak :
Jakim cudem ta jedna część kasety jest czysta, nie wiem do teraz.
I teraz uwaga ... Korba,a a raczej jej blaty [ XT ] po 3 tysiącach km. Spodziewałem się lepszego stanu.
Zastanawiałem się dlaczego nie mogę wyciągnąć przedniego koła ... Dwie sprężynki po jednej stronie zacisku, możliwe :
Dalej już było względnie z górki ;)
+ zupa z klocków, bo hamulców trochę brakowało
I można było składać do kupki ...
Ale w międzyczasie, jeszcze roznitowałem CS-HG62. Wymienimy jedną koronkę i będzie jak nowa.
Dalej jeszcze rozłożenie Recon Silver TK, wymiana oleju, czyszczenie i rower gotowy.
A wieczorem, zabrałem się Matts Race Pro. Po sobotnim "dodaniu" płynu, do wymiany tarcza i klocki go gotowania.
Kategoria Miasto, Mieszane, W towarzystwie
komentarze
Nie zaprzeczam, że nie warto inwestować np. w lepsze przerzutki, manetki czy hamulce. Ale trzeba zadać sobie pytanie, czy odczujemy różnicę w sytuacji kiedy nie mamy kopyta jak Christopher Froome i nie żyłujemy się maksymalnie jadąc do pracy. Jeśli tak to czy tej różnicy chcemy (przykład twarda tylna przerzutka XT).
Nikt nie zabroni mieć pełnego XTR na niedzielne jazdy. Gdybym miał dość kasy sam bym chciał taki lans :D Ale nie czarujmy się, że w tej sytuacji to lans a nie odczuwalne kolosalne korzyści.
Klocki są do odratownia wystarczy wygotować razem z płynem np do naczyń i będzie ok - jak są to metaliki to w kombinerki i nad palnik na chwilę i też będzie ok - sprawdzone i przetestowane :D
Gizmo a skąd niby miała się brać ta większa żywotność, jak samo Shimano nigdzie o tym nie pisze? Materiał zębatek poza XTR jest ten sam, różnią się tylko powłoką. Ta wpływa co najwyżej na wygląd i ochronę przed korozją.
Klient kupując ma wiedzieć co wybiera i jakie jest tego przeznaczenie. XT czy XTR to jest sprzęt skierowany do zawodników. A tu najważniejsza jest właśnie sztywność, waga i precyzja działania. Nikt nie ma pretensji, że najdroższe wyścigowe opony najszybciej się zużywają i są dość szmaciane.
Jak chcesz woła roboczego to jest Alivio, Deore i nawet nieco SLX. Masz te same technologie, ale za 30-50% ceny XT.
A tak wgl to zębatki są w dobrym stanie, że niektóre zęby są dłuższe to wynika z ich konstrukcji, porównajcie sobie ze zdjęciami nówki sztuki. http://www.ckbikeshop.pl/pol_pl_Zebatka-Shimano-XT-FC-M-770-32z-3237_1.jpg