56 - Hopki i hałdy

d a n e    w y j a z d u 42.70 km 13.00 km teren 02:04 h Pr.śr.:20.66 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Merida Matts Race Pro
Niedziela, 9 marca 2014 | dodano: 09.03.2014

Niedzielna ustawka, z Tomkiem, Jarkiem i Łukaszem. Celem są długo wyczekiwane przez moją osobę hałdy w Murckach i Kostuchnie. Dawno mnie tam nie było, a także i klocki po reanimacji trzeba dotrzeć, co zakończyło się sukcesem. Po drodze koledzy ciągną jeszcze na hopki w rezerwacie na Murckach.

Trasa :

Centrum - Brynów - Stara Ligota - Ochojec - Murcki - Murcki ( rezerwat i hałda ) - Kostuchna - Podlesie - Piotrowice - Ligota - Brynów - Centrum - baza.

Wypad udany jak zawsze, dzięki Panowie.

Kategoria Lasy, Miasto, Mieszane, PC-991, W towarzystwie

| 21:07 poniedziałek, 10 marca 2014 | linkuj MonsteR

Nie ma takiej opcji ;) Więcej tam nie sprawdzam swoich umiejętności, które w tym zakresie są małe, co by nie powiedzieć, że ich nie ma :P

gizmo

Tam nie raz wjeżdżałem. Ani to długie, ani strome. Z góry też widok, wręcz "powalający".
| 20:16 poniedziałek, 10 marca 2014 | linkuj Zawsze Devil może na D3S podjazd zrobić, taka namiastka hałdy, niby podjazd mały lecz większość go nie podjeżdża. Chodzi mi o ten co jest naprzeciw miejsca gdzie rolkarze ćwiczą triki i jest siłownia teraz! Polecam po deszczu go robić, mi wychodzi po deszczu 7/10 podjazdów, na suchym o wiele łatwiej
MonsteR
| 20:12 poniedziałek, 10 marca 2014 | linkuj Marcin nigdy nie mów nigdy :)
| 20:09 poniedziałek, 10 marca 2014 | linkuj amiga

Różnie ludzie sobie czas organizują ;)
| 16:54 poniedziałek, 10 marca 2014 | linkuj Swoją drogą aż dziwne, że nie wpadli by tam stok na hałdzie zrobić jeszcze; górka fajna chodź krótka. Fakt Sopelek już jest na Kostuchnie to konkurencja by była, nie ma śniegu sorka nie było śniegu na tyle by to działało nawet na Sopelku
| 14:53 poniedziałek, 10 marca 2014 | linkuj Widzę, że się wam nudzi, wersją na krechę podjeżdżać hałdę :)
| 20:43 niedziela, 9 marca 2014 | linkuj Murcki w moim wykonaniu odpadają :P Ale ścieżka w stylu od Kostuchny na Podlesie, bardzo mi pasuje i coś tam można skoczyć ;)

Zjazd w Twoim wykonaniu świetny, aczkolwiek mi także jakoś lepiej się jechało.
MonsteR
| 19:43 niedziela, 9 marca 2014 | linkuj Thx za udany wypad - następnym razem mam nadzieję, że więcej lotów wykonasz :D Zjazd z Kostuchny był świetny :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa cydzi