66 - Dorotka i 20 +

d a n e    w y j a z d u 58.60 km 15.00 km teren 02:49 h Pr.śr.:20.80 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Merida Matts Race Pro
Piątek, 21 marca 2014 | dodano: 21.03.2014

Planowana ustawka z Filipem nie doszła do skutku, z przyczyn zawodowych ; firma jak zawsze w piątek musi coś namieszać w planach pracowników.

Ale nie wszystko stracone ;) Udaje mi się wyjść o ludzkiej godzinie, gdy słońce jeszcze pięknie świeci i niestety wieje momentami wiatr. Szybka kalkulacja czasowa i wybór pada na wzgórze Św. Doroty. Nie ma jakoś specjalnie daleko, będzie teren, podjazd i jest zjazd.

Zarys trasy : Centrum - Załęże - Oś. Witosa - Chorzów Batory - Załęże - Dąb - Centrum - Wełnowiec - Michałkowice - Dąbrówka Wielka - Przełajka - Będzin Grodziec - Będzin Centrum - Sosnowiec Pogoń - Sosnowiec Centrum - Borki - Dąbrówka Mała - Bogucice - Baza.

Wszystko fajnie, pięknie, ale całą drogę powrotną z wzgórza miałem pod wiatr. Chciało mi się pić, byłem już powoli głodny, a km jakoś nie specjalnie szybko leciały. Nie zmienia to faktu, że wyjazd udany, no i w społeczności BS stuknęło mi 20000 km.

Czerwony ( jeśli dobrze pamiętam szlak ), dawno mnie tak nie wytrzepało. Rozjeżdżona przez okoliczne traktory ścieżka, okazała się gorsza w jeździe, niż górskie szlaki. A w oddali widać dzisiejszy cel :

Dalej poszło już dość sprawnie.

Zjazd, a może podjazd ? Wybrałem pierwszą opcję.

Kategoria Miasto, Mieszane, PC-991

| 21:16 piątek, 21 marca 2014 | linkuj Monster, Irek

Podziękował, kolejne km będą z czasem ;)

Pozdrawiam.
MonsteR
| 21:03 piątek, 21 marca 2014 | linkuj Gratuluję dystansu na BS i życzę kolejnych kkm :)
Irek34
| 20:52 piątek, 21 marca 2014 | linkuj Również gastrulacje i pozdrawiam.
| 19:43 piątek, 21 marca 2014 | linkuj Powoli mi się miejscówki na Śląsku kończą do zwiedzania! Pewnie jest pełno ich jeszcze, co mi akurat do głowy nie przychodzi obecnie, a gdzie pewnie też byłem
| 19:35 piątek, 21 marca 2014 | linkuj Marik

Dzięki ;)

gizmo

Również dzięki ;) Dobrze wiedzieć, gdzie nie jechać, zaraz spojrzę do Ciebie. W drodze na dorotkę, też się posypało mięso. Ten szlak od Dąbrówki Wielkiej, to aktualnie porażka ( przez pola ). Trochę błota, ale do przeżycia, jednakże dziury takie, że hej ; dawno mnie tak nie wytelepało w terenie.
| 19:30 piątek, 21 marca 2014 | linkuj Graty za 20kkm, a tak szczerze to nic nie straciłeś. Ten Wapiennik Bordowicza to porażka była, tylko byś mnie przeklinał dziś za teren i błoto tamtejsze
Marik1982
| 19:28 piątek, 21 marca 2014 | linkuj Wpadło Ci 20kkm na BS ;p
Graty!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ycieu