68 - Niedzielne, morke MTB

d a n e    w y j a z d u 31.90 km 14.00 km teren 01:40 h Pr.śr.:19.14 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Merida Matts Race Pro
Niedziela, 23 marca 2014 | dodano: 23.03.2014

Spotkanie z Filipem w centrum i udajemy się na niedzielny klasyk, czyli były sobie hałdy dwie.

Najpierw hałda w Murckach, gdzie zaczyna kropić, dość szybko zjeżdżamy i obieramy kierunek hałda w Kostuchnie. Na miejscu już dość mocno zaczyna padać, więc długo nie balujemy w schronie. Uzupełnienie płynów i ciśniemy w dół, następnie podjazd Boya-Żeleńskiego i skrótem na Piotrowice, dalej Ochojec, Brynów i cali mokrzy, ubrudzeni meldujemy się w centrum.

Kategoria Lasy, Miasto, Mieszane, PC-991, W towarzystwie

| 20:22 niedziela, 23 marca 2014 | linkuj gizmo

Dzięki także, Kup samą podstawkę, powinno to zadziałać.

Lapec

Średnie widoki były, ale ważniejszy był podjazd i zjazd ;)

Monster

Prawie nam się udało. Gdybyśmy się zebrali godzinę wcześniej ... Kolejność klasyczna ;)
MonsteR
| 18:40 niedziela, 23 marca 2014 | linkuj Widzę, że nie trafiliście w okienko pogodowe :( i w odwrotnej kolejności atakowaliście hałdy
Lapec
| 17:41 niedziela, 23 marca 2014 | linkuj zapytałbym się czy Beskidy było widać no ale podaruje se ;)
| 15:17 niedziela, 23 marca 2014 | linkuj Dzx również, tak jak mówiłem kupić zestaw przewodowy do Sigmy za 29,99zł --> ciekawe czy to zadziała z licznikiem Sigmy 1009, która była bezprzewodowa. W końcu podstawka z kablem, a nie sensor

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa erwow