79 - DPD + trening

d a n e    w y j a z d u 58.20 km 20.00 km teren 02:47 h Pr.śr.:20.91 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Merida Matts Race Pro
Piątek, 4 kwietnia 2014 | dodano: 04.04.2014

Praca, praca, później spotkanie z Filipem i jazda na trening. Gizmo na spotkaniu w nogach już 100km, ale dzisiaj miał swój dzień i twardo dyktował warunki ;)

Do Zarzecza na miejsce zbiórki docieram przez Brynów, Ligotę i okoliczne lasy. Dalej wspólnie lecimy przez Podlesie na Kostuchnę i Murcki. Powrót przez Ochojec i D3S.

Kostuchna x 1 ; wjazd i zjazd. Kreska kolejny raz wygrała, a ostatnio było prawie idealnie.
Murcki x 3 ; wjazd i zjazd. Koleinami na górę, zjazd po kresce, klasyczny podjazd, zjazd pomiędzy drzewami, podjazd od strony krzyża i zjazd.

Dobrze było ;)

Kategoria Lasy, Miasto, Mieszane, PC-991@2, W towarzystwie

MonsteR
| 20:27 sobota, 5 kwietnia 2014 | linkuj No Devilek Murcki mają potencjał do trenowania podjazdów/zjazdów oraz lotów :) Ćwicz, bo 3 tyg do zawodów zostały :D
| 21:22 piątek, 4 kwietnia 2014 | linkuj speed

Nie było hałdy w Panewnikach, a tam znalazłem jeden podjazd warty uwagi, ale nie było czasu ostatnio. Nie mniej, Murcki mogę ogłosić swoim ośrodkiem szkoleniowym. Zawsze tam tylko wjechałem, zjechałem i już.

Dzisiaj zobaczyłem, że jest tam gdzie potrenować.

Filipa zmagania z tą górką ... To trzeba zobaczyć :)
| 20:14 piątek, 4 kwietnia 2014 | linkuj Ja latam, on gada :P
speed565
| 20:08 piątek, 4 kwietnia 2014 | linkuj Ładny trening wam wyszedł :) Tylko pozazdrościć.
| 19:58 piątek, 4 kwietnia 2014 | linkuj High Roller były by dobry, ta oponka do DH
| 19:45 piątek, 4 kwietnia 2014 | linkuj Zmieniaj na coś lepszego, bo górki się szykują ;)
| 19:29 piątek, 4 kwietnia 2014 | linkuj Póki co wiem, że nie poszaleje w terenie na tych kapciach co mam założone teraz :/
To w ogl nie robi, na asfalcie bajka teren tragedia na tych laciach
| 19:25 piątek, 4 kwietnia 2014 | linkuj Jeszcze jedną fotkę miałem, gdy uprawiałeś coś bliżej nie określonego na podjeździe ;)

Ciekawe jak długo Ci się taka dobra dyspozycja utrzyma ? Oby jak najdłużej i tylko forma rosła.
| 19:18 piątek, 4 kwietnia 2014 | linkuj Foto numer 2 bezcenne i wszystko jasne :P
Dzx za wypad, w woli sprostowania miałem 118km ponad w nogach i tempo 26,7
Szkoda, że w Żorach na korek się naciąłem :/ Było by zdecydowanie lepiej, trasa ma potencjał. Sądzę spokojnie ponad 30 średnie tam się da na mtb

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa nicop