81 - Relaks w trasie i na Murckach

d a n e    w y j a z d u 29.80 km 10.00 km teren 01:54 h Pr.śr.:15.68 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Merida Matts Race Pro
Niedziela, 6 kwietnia 2014 | dodano: 06.04.2014

Sabina jakiś czas temu wspominała, że chciałaby zobaczyć te nasze hałdy, na które jeździmy w kółko ;) Pogoda sprzyjała, więc pojechaliśmy.
 Po drodze trafiamy się jeszcze z Tomkiem, który dzisiejszy trening zjazdów i podjazdów, już kończył. Chwila na rozmowę i każdy w swoją stronę. W miarę najkrótszą trasą dostajemy się do ulubionego sklepu na Murckach, robimy zapasy i później już tylko chwila do podjazdu.

Początkowo Sabina stwierdziła, że nie wjedzie, ale swoim tempem i lajtową wersją wjazdu, wdrapała się na górę. Ja po kresce, od strony krzyża i obserwowałem poczynania zapalonej rowerzystki na ścieżce pełnej kolein.

Później pod szczytem mały popas i w drogę powrotną. Nie udało mi się namówić Sabiny na zjazd po kresce :P, ale za to ja zaliczyłem sobie jeszcze dwa zjazdy i jeden wjazd.

Kategoria Lasy, Miasto, Mieszane, PC-991, W towarzystwie

| 19:31 poniedziałek, 7 kwietnia 2014 | linkuj Sabcia

W sobotę w góry ... ;)

Niedziela pewnie, o ile pogoda na to pozwoli.
sabcia
| 16:34 poniedziałek, 7 kwietnia 2014 | linkuj Kiedy znów jedziemy? :P
| 05:33 poniedziałek, 7 kwietnia 2014 | linkuj To wiem wsio już :O
| 21:41 niedziela, 6 kwietnia 2014 | linkuj gizmo

Patrol był z okolic Rudy Śl. Gość Terenu nie znał, jechał bardzo spokojnie.

ricardo

Serdecznie zapraszam, ale typowe mtb wskazane, chyba że lubisz nosić/pchać rower ;)

Lapec

Byliśmy jakoś od 17:30 do 19. Chciała zobaczyć, to zobaczyła ;) Ale zjazdy ją przeraziły :D Był i tekst taki "i to Cię bawi ?" Owszem i to bardzo. Chyba im trudnej, tym lepiej ;)

Gocha

To tak na rozruch ;) Znajdę czas, to się potrenuje nad jej formą ;)
Gocha | 21:12 niedziela, 6 kwietnia 2014 | linkuj Brawa dla Sabiny :)
Ja po dzisiejszych 62 km prawie się rozpadłam....:D
Tak Gizmo mijaliśmy sie dzis,przemknąłeś nam przed oczami i tyle cię widzieliśmy:)
| 19:25 niedziela, 6 kwietnia 2014 | linkuj Marcin czyli Lapec chyba się mijaliśmy dzisiaj jak Ja do bazy zjeżdżałem już tak ok 11
Lapec
| 19:23 niedziela, 6 kwietnia 2014 | linkuj Szacun za wyciągnięcie Sabiny na rozruch ;)
o której byliście na Murckach tak btw bo auto coś znajome :)
riczardcoco
| 19:21 niedziela, 6 kwietnia 2014 | linkuj muszę się wybrać na taki trening tylko odrestauruję drugi rower ;)
| 19:20 niedziela, 6 kwietnia 2014 | linkuj Ten Patrol GR przypadkiem białych drzwi nie miał bo jak tak to moje autko jest

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa mjree