87 - Rozjazd ;)

d a n e    w y j a z d u 35.30 km 13.00 km teren 01:40 h Pr.śr.:21.18 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Merida Matts Race Pro
Niedziela, 13 kwietnia 2014 | dodano: 13.04.2014

Po wczorajszych górkach, nogi jakby trochę nie domagały, ale tylko przez pierwsze parę km. Dalej już było ok, Tomek ponoć musiał gonić ... Nie wiem, czy nie chciał ot tak odpuścić ;)

Za to na zmarszczkach kolega powymiatał :D Ja nie dałem się namówić, bo wiem, że ja to nie ta bajka. Owszem, gdyby mi tam wysypali kamieni i byłoby technicznie, to jadę i to nie raz !

Dzięki Tomek, strachu nie masz :)

Kategoria Lasy, Miasto, Mieszane, PC-991, W towarzystwie

| 20:15 poniedziałek, 14 kwietnia 2014 | linkuj Mało prawdopodobne, że dam się namówić :P Chętnie jeszcze kiedyś pokibicuję, ale sam raczej nie skoczę. Osobną kwestią jest także to, że lubię popatrzeć, ale nie ciągnie mnie do tego i specjalnej potrzeby szkolenia się w tym nie odczuwam ;)
MonsteR
| 21:02 niedziela, 13 kwietnia 2014 | linkuj Również dziękuję a co do strachu to nie jest tak do końca jak powiadasz :D Wierzę, że jeszcze Cie namówię na loty- bo jak się nie wyje.... to sięnie nauczysz :D Po prostu musisz zapomnieć o tamtym locie :) i zacząć od nowa a reszta sama przyjdzie :D

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa umies