89 - Pracowo, serwisowo z Tomkiem

d a n e    w y j a z d u 17.90 km 3.00 km teren 00:53 h Pr.śr.:20.26 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Merida Matts Race Pro
Wtorek, 15 kwietnia 2014 | dodano: 15.04.2014

DPD, później powrót z kółkiem i serwisowy wieczór razem z Tomkiem. No prawie udany ;) Jeszcze jedną rzecz trzeba dopracować i będzie można przedstawić nowe oblicze "leśnego ścigacza" Tomka ;)

Dzięki za towarzystwo i wspólne kombinowanie.

Kategoria Miasto, Mieszane, PC-991, W towarzystwie

| 13:56 środa, 16 kwietnia 2014 | linkuj Monster

Spoko, nie ma sprawy. Kółko wróci, poskładamy do końca ;) Moje powiadasz nawet schody widziało :D

speed

Pancerne ;) Jeśli je Tomek pokrzywi, to następnym razem założymy już chyba pełne ... stalowe :D
speed565
| 11:20 środa, 16 kwietnia 2014 | linkuj No to zaciekawiliście mnie co to za koło będzie :)
MonsteR
| 09:15 środa, 16 kwietnia 2014 | linkuj Thx za pomoc i jak koło wycentrują to będzie się działo :D Leśny ścigacz nabiera charakterku :P
Ps Twoje dało radę tzn 2 razy schody i nic mu nie dolega :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ienap