100 - Zwardoń - Bielsko Biała górkami

d a n e    w y j a z d u 61.00 km 42.00 km teren 05:20 h Pr.śr.:11.44 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Merida Matts Race Pro
Czwartek, 1 maja 2014 | dodano: 01.05.2014

Dzień mega spędzony z super ekipą, zbieraną z forumrowerowe.org ;)

Marcin zaproponował trasę z Zwardonia do Bielska. Efekt zajebisty, spora ekipa się zebrała i pojechali ...

Początek trasy dość wymagający kondycyjnie, im dalej, tym bardziej technicznie i szybko ; jak w górę, tak i w dół.

Było zajebiście Pani i Panowie ! Podziękował.

Rower upodliłem na max. Wracałem z suchym łańcuchem, ale nie tylko ja ... ;)

Kategoria Góry, Miasto, PC-991, W towarzystwie

Marcin | 19:13 piątek, 2 maja 2014 | linkuj k4r3l, kojarzę Cię, jechaliśmy razem z tyłu ;)

Trasa cudowna, a ekipa jeszcze lepsza, trzeba się postarać aby przebić wczorajszą trasę, ale plany już są ;)
| 05:28 piątek, 2 maja 2014 | linkuj Szkoda, że nie udało mi się z wami pojechać, ale w Tychach was widzieliśmy o 6:44
MonsteR
| 21:48 czwartek, 1 maja 2014 | linkuj Nic tylko pogratulować udanego wypadu :D Ja dzisiaj też się nie nudziłem i trenowałem formę na następny wypad :D
k4r3l
| 21:32 czwartek, 1 maja 2014 | linkuj Chyba jechaliśmy tym samym pociągiem, ale w innym rowerowym przedziale (w Bielsku 7:30) - oblężenie na maksa ;)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa nages